Skip to main content

اول.هر چه پاسخ خود را مطالعه

اول.هر چه پاسخ خود را مطالعه
Anonymous

اول.هر چه پاسخ خود را مطالعه کردم مطلبی پیدا نکردم که ستم ملی در ایران وجود ندارد!!!بلکه بالعکس شامل همه اقشار و افراده!
یا اینکه این مقاله باید باب میل من باشه!بنده این منظور و نداشتم.این شمائید که واقعیات رو انجور که دوست دارید بیان میفرمائید.
دوم.نژآد پرستی و راسیست از جانب هر گروهی یا شخصی در هر جای دنیا که باشد محکومه.اینکه در دنیا این طور آشکارا به یک گروه توهین میشه یا نه؟ بنده نرفتم و نمیدونم اما همه جا همه جور آدمی پیدا میشه.و جاهای دیگه هم نژاد پرستی هست که البته زشت و ناپسنده.
راجع به رفتار زشتی که فرمودید من شرمنده ام.ولی شما مجددا برچسب ها رو از جیبتون درآوردیدو...
سوم.نگفتم که کاری به شهر من داشته باشید!ولی من مدافع خواسته های به حق هر شخص و گروهی هستم.

شما احساستون رو نسبت به تاریخ بیان کردید واحساس افراد رو نسبت به مقالاتتون شنیدید!!
در ضمن اشکال از خوانندگان نیست که با خوندن مقالات شما به به و چه چه نکردند!!اشکال از مقالات یک جانبه و متعصبانه شماست!!
و اینکه دوست ندارید انتقاد بشنوید وبا قلمی تند سعی میکنید منتقد رو ازمیدون به در کنید.انگار که میدونه جنگه!!
همون اندازه که شما حرفتون رو درست میدونید اونائیکه انتقاد کردند حرف شما رو اشتباه میدونند و حرف خودشونو حق که اگه این طور نبود اون را آشکارا فریاد نمیزدند!! دموکراسی این نیست که حرف شما رو تائید کنم اینه که منتظر شنیدن منطق از سوی شما باشم که متاسفانه این اتفاق نیافتاد!!
یک احتمال کوچک برای اشتباه بودن نظر خود در نظر بگیرید آقا!!
سخن آخر.من دو مقاله جناب عالی رو خوندم.این که واقعا در تاریخ چه گذشته است؟ بنده اطلاع دقیقی در دست ندارم ولی هرچه که شده است...زبان شما متفاوت از زبان فارسی است و حق مسلم انسانی و عقلانی و قانونی شماست که به طور آزادانه در حفظ و نشر زبان مادری خود بکوشید. و برای نیل به این هدف مجبور نیستید تاریخ جدیدی بنویسید و یا تفسیری عجیب از آن ارائه دهید!
این فلات پر حادثه که ایران نام دارد(به معنای سرزمین نجیب و نه از مشتقات آریایی!!) و مردمی که در آن زندگی میکنند چه مهاجر بوده اند و چه بومی چنان به هم آمیخته اند که از لحاظ نژادی و تاریخی و فرهنگی و...قابل تفکیک از هم نیستند. همانند دریاچه ای که که از ده ها رود تغذیه کرده ولی آب رودها در درون دریاچه قابل تفکیک نیستند.
این به معنی این نیست که ما تفاوت ها رو نمیبینیم..تفاوت ها قابل احترام اند.
امیدوارم از اینکامنت درهم و آشفته خاطر نشده باشید!!!