Skip to main content

جناب جعفر اوغلی: این جناب

جناب جعفر اوغلی: این جناب
Anonymous

جناب جعفر اوغلی: این جناب رازی بر عکس اسم اش اصلا هم آدم قانع و راضی نیستند.ایشان به چیزی کمتر از ارسال پاکت مهر و موم شده توافق نامه بین ایران و افغانستان با پست سفارشی به در منزالشان به هیچ سند و نوشته تحقیقاتی راضی نیستند. تصادفا من هم ادرس همین سایتی که شما رفرنس داده بودید را برایشان نوشته بودم که انگار ایشان مجال مطالعه ندارند-- آخه مچ گیری خیلی مهمتر از مطالعه است--- جناب رازی: من مطمین هستم که اگر اقای شاملی می نوشتند که رضا پهلوی از آلمان یا انگلستان یا آمریکا برای نامیدن ایران اجازه خواسته است شما اصلا مخالفتی نمی کردید. علت این وسواس بودن شما در این است که شما افغان ها را پائین تر و کمتر از خودتان می دانید و تصور اینکه رضای اریایی از یک" مشت "افغان اجازه خواسته باشند را نوعی توهین و تحقیر به خودتان می دانید

. شما شوینیست های فارس فقط از تورک ها و اعراب و کورد ها و بلوچ ها و لر ها نفرت ندارید بلکه با همخون و همکیش و هم زبان هایتان در افغانستان هم سر دشمنی دارید. مردم ایران بار ها شاهد توهین و تحقیر و ضرب و شتم مکرر افغانها در تهران و اصفهان و دیگر ایالت های فارسستان بوده اند. مگر در اصفهان رفت و آمد افغان ها به پارک های شهر را قدغن نکردند.؟ در یک شهر دیگر کویرستان هم از فروشنده ها خواسته شده بود که به افغان ها راه ندهند و با آنها خریو و فروش نکنند این است عاقبت تاریخ 2500 ساله پر شکوه قلابی و جعلی تان. حتی هیتلر هم با آنهمه قدر و قدرت اش همچو رفتاری با یهود های آن زمان نکرده بود. شما شوینیست های فارس نمونه کاراکتری هستید که اریک فروم المانی بهشان کاراکتر دوچرخه سواران را داده است که چطوری دوچرخه سواران سرشان را ( به قدرت) خم و ( پائینی) ها را پدال می زنند شما هم در مقابل غرب خودتان را باخته و در مقابل ملت های فقیر مانند افغانستان عقده های خود کمی بینی تان را خالی می کنید. خدا را شکر که انیشتن مرده است و گرنه شما از ایشان هم سند سرعت ثابت نور را می خواستید. دلیل اینکه تا بحال در جا زده و در حد اکابر مانده و رشد نکرده اید بخاطر وسواسی بودن تان در امور ناچیز و بدیهی و جزئی است که کل توان و انر ژ ی تان را بهدر داده است.
یکی از مشخصه های عقل در این است که بتواند در شرایطی که اطلاعات همه جانبه و کافی و شفاف موجود نباشد از خلال اطلاعات دم دست و حاضر با پر کردن جا های خالی به نتیچه گیری منطقی دستیابی کند. راستی اگر من بجای سه گوشه مثلث سه نقطه برایتان رسم کنم فکر میکنید که می خواستم مثلثی برایتان رسم کنم یا مربعی.؟