Skip to main content

جناب آرمان چاروستایی می گوید

جناب آرمان چاروستایی می گوید
کیانوش توکلی

جناب آرمان چاروستایی می گوید:« جوانان در ایران به مانید و بزدوی در ایران اتفاقاتی خواهد افتاد . چون خاورمیانه داره سکولار می شه ....چون پهلوی ایسم و ناسیونالیست ایرانی داره در ایران زنده می شه....».خوب برادر چرا خودت امدی بیرون؟ ...حتما پاسخ می دی ، ... جونم در خطر بود ....نه اینطور ها نیست اسلام سیاسی به این زودی ها قصد ترک صحنه مبارزه در خاورمیانه را نداره ..اخوانی ها آنقدر قدرتمند شده بودند که امیران عربستان و قطر از ترس قدرت گیری اخوانی ها در کشورهای خود ؛مجبور شدند میلیارد ها دلار به ارتش مصر پول داده و و انان را به کودتا تشویق کردندو سکولار ها و چپ ها و لیبرال ها هم متاسفانه رفتند پشت سر کودتا ژنرال سی سی .. .؛ اخوانی ها همچنان با قدرت ایستاده اند و غرب هم پشت شان را گرفته است .

با گرفتن «میدان تقسیم» فکر نکن «اسلام سیاسی ملایم اردوغان» سرش را از خجالت به پائین می اندازد ؛ راه را برای لائیک ها باز می گذارد .اردوغان توانست میزان سرانه ترک ها را سه برابر برساند و با توجه به این که اکثریت مردم ترکیه مذهبی اند . بنابراین حزب توسعه وعدالت هم قرار نیست قدرت را به این زودی ها به لائیک ها بسپرد مگر اینکه کودتا بشه

آنهایی که درک استراتزیک تر دارند می دانند که کودتا در مصر« پلان و برنامه صلح خاورمیانه اوباما» را بهم ریخته است. نقشه اوباما این بود که برای جلوی گیری از اسلام القاعده ای ، منطقه نیازمند یک اسلام سیاسی ملایم از نوع ترکیه است در چنین شرایطی با اطمینان بیشتری ناتو نیروهایش را از منطقه خارج می ساخت با استقرار اسلام سیاسی ملایم می توانست صلحی میان فلسطینی ها و اسرائیلی ها ایجاد نماید در این نقشه استراتژی درهم شگستن مثلث ایران _سوریه و حزب الله جای گرفته است ...با این نقشه اوباما قصد داشت خود را قهرمان صلح میانه بکنه که با کودتای مصر ، بن بست سوریه ..و سرسختی اسرائیل بعید است که ... ..اینگونه است که غربی ها بشدت از دست ژنرالCC عصبانی اند.از سوی دیگر عرب ها بعلت تحریم نفت ایران به بشکل باور نکردنی پول دارشده اند و «پول» آنان را قارد ساخته است که معادله غربی ها را بهم بزیزند .تنها از فروش نفت امسال 310 میلیارد نصیب عربستان شده است . عربستان و قطر در ماجرا سوریه و مصر از سکولار ها ی این کشور حمایت می کنند همانگون که جمهوری اسلامی از تنها کشور سکولار خاورمیانه یعنی بشار اسد دفاع می کنه ...ترکیه داره به لحاظ اقتصادی از المان هم پیشی می گیره ...یکی از مشخصه های جهان امروز اینه که بشدت غیر قابل پیش بینی شده است . با این وجود قرارنیست که اتفاق عجیب و غریبی حداقل در چند ماه اخیر در ایران بیفته .. مردم در مانده ایران ؛ فعلن منتظرند ببینند که حسن روحانی با آن کلیدش چه خواهد کرد.... کسانی که خود در خارج زندگی می کنند ، نمی توانند به جوانان ایران درس اخلاق بدهند وازآنان بخواهند که در ایران بماننند .. «مشکل مهاجرت» یک مشکل جهانی است صد ها میلیون جوان در سراسر جهان آماده «پریدن »به غرب این سر زمین رویایی بشر ند ...تقصیر ماهواره و اینترنت است ..همه با خودشون می گنه اینجا هیج امید ی نیست ایران خراب تر از آنی است که فکرش را بکنی ؛بگذار جانم را راحت کنم ...منهم می خوام برم اروپا مثل تو کیف و حال کنم ..« فیس بوک» را نگاه کن همه در «غرب وحشی » از زندگی سوپرلوکسی برخوردارند ..انسان ها ارزش دارند ....کشورشون برای نجات یک شهروند اروپایی ، آماده اندبه ده کشور را نابود کنند ..همه جا به این غربی ها احترام می زارند ...اما در ایران به گردن ما که افتابه آویزوان می کنند ....در غرب دختر ها و پسر های خوشکل همه خوش تیب و سکسی اند ...به به چه غداهایی می خورند از سرعت اینترنت نگو ...و در سواحل اسپانیا و ...چه حالی در می کنند... خودشون از زندگی روزمره خود مرتب عکس و فیلم در شبکه می زارند ....حالا آرمان چاروستایی خودش رفته اروپا داره کیف می کنه به من می گه تو بمون و کشته بشو و به زندون برو . ..حسن روحانی می گه تات سه و یا چهار سال دیگه 4 میلیون جوان تحصیل کرده بیکار خواهیم داشت...نه جانم ... بی خودی امید نده ...اگر راست می گی خودت برگرد تو ایران و سرمشق جوانان باش ...حرفت را از این جا کسی باور نمی کنه ...تازه اینترنتشان انقدر کند است که فایل تصویری ات را نمی توانند باز کنند.