Skip to main content

من بر خلاف علاقه و خواستم

من بر خلاف علاقه و خواستم
اقبال اقبالی

من بر خلاف علاقه و خواستم ناچارم گاهی به پریشانگوئی کسانی پاسخ دهم که؛ 1- پشت نامهای مستعار مخفی شده اند و معلوم نیست سرنخ شان به کجا وصل است 2- اهداف روشن ایجاد تشنج و آلوده کردن فضای گفتگو را تعقیب می کنند 3- وقت و انرژی ما را از تمرکر بر سر هدف اصلی که جمهوری اسلامی است منحرف می کنند.
"خواننده ای" بنام (افشاگردروغگویان در ش., 08/03/2013 - 13:29) اظهاراتی کرده اند که نتوانستم از کنار آنها بگذرم. ایشان نوشته اند: "چناب توکلی ،راستش مساله ازتحریف وجعل خبرگذشته وبه دروغگوئی روتین واربدل شده است.چندروزقبل خود شما درباره تاریخ مبارزات جنبش فدائی مچ دروغگورابازکردید وچندجا ازخبردروغ نام بردید"

این ادعا دامی ست برای اینکه نخست بحث پیرامون "بازخوانی تاریخ/ گفت‌وگوی منتشرنشده بهشتی با چریک‌های فدایی" دوباره مطرح شود و از سکوت آگاهانه من نسبت به برخورد ضعیف شخصی آقای توکلی سوء استفاده شود. آنچه که بعنوان تحریف تاریخ فدائی طرح شد تفسیری است توسط من که از اینقرار است و در استدلال آن بیش از سه دهه سند وجود دارد.

"گفتگوی آخوند بهشتی با "نمایندگان" چریک های فدائی خلق در رسانه های جمهوری اسلامی از زوایای گوناگون قابل تعمق و خواندنی ست. بخش هائی از نوار انعکاس بیرونی یافته و هنوز ابعاد روابط پنهانی "نمایندگان" چریک های فدائی با دست اندرکاران نظام نامعلوم است. انچه مسلم است بهشتی دو پیک سازمان را ارشاد می کند. پیشبرد سیاست انشقاق در چپ و حمایت خائنانه چریک های فدائی از فاشیسم اسلامی ضربات مهلکی بر جنبش آزادیخواهانه و دمکراتیک ملت ایران وارد کرد.بازخوانی گفتگوی آخوند بهشتی با فرخ نگهدار و مصطفی مدنی، بیانگر سقوط بخش بزرگ سازمان فدائی در منجلاب دفاع از استبداد و جباریت رژیم اسلامی در ایران است."
من از آنچه را بعنوان "تحریف و دروغ" طرح شده است همچنان دفاع می کنم !!! و اینها نه تنها تحریف و دروغ نیستند بلکه بخش هائی از تاریخ این کشورست بازخوانی خواهد شد و "مچ دروغگوها باز خواهد گشت"!
من در آنجا به همین اکتفا کردم که "در مورد مصاحبه "بازخوانی تاریخ/ گفت‌وگوی منتشرنشده بهشتی با چریک‌های فدایی" باید تاکید کنم که محتوی مصاحبه و سیاست های بعدی طیف توده ای، خود اسنادی هستند که نشان می دهند که چند سطر تفسیر من از این مصاحبه "شایعه پراکنی و دروغ سازی های تاریخی" ست یا حقایقی ست پیشاروی مردم!" و نخواستم ایرانگوبال را به نمایش اسناد سیاست های خیانت آمیز تبدیل کنم، چرا که نه فرصتی برای اینکار دارم و نه مسئله امروز جنبش است!!!
در مورد سخنان حسن روحانی در باره اسرائیل منبع خبر رسانه های ایران بودند؛ نه من و نه نتانیاهو!!! که توضیح داده شد.
در مورد « تدریبس ازعربی بفارسی » هم منبع خبر در همانجا آمده بود و جائی برای تحریف وجود نداشت.
سیستم کار اینگونه است که همواره منبع خبر درج می شود و در کنار آن تفسیری وجود دارد. وقتی منبع وجود دارد امکانی برای تحریف نیست و بحث تنها تفسیر است که گوهر آن به مذاق بعضی ها نمی سازد و آنها را مجبور به برخوردهای واکنشی، شخصی و سخیف می کند!