Skip to main content

دفاع روحاني از شكنجه گران و

دفاع روحاني از شكنجه گران و
Anonymous

دفاع روحاني از شكنجه گران و دژخيماني كه به عنوان وزير معرفي كرده است

دفاع روحاني از شكنجه گران و دژخيماني كه به عنوان وزير معرفي كرده است

حسن روحاني، رئيس جمهور جديد ملايان روز سه شنبه 15مرداد (6 اوت) در اولين كنفرانس مطبوعاتي خود بعد از تصدي پست رياست جمهوري، بر ادامه برنامه اتمي رژيم ملايان تأكيد كرد و آن را امري «ملي و فرا جناحي» توصيف كرد. وي گفت ادامه غني سازي موضوع بحث و گفتگو نيست. او فراخوانهاي جامعه بين المللي براي توقف غني سازي را «درخواستهاي فراقانوني يا غيرمعقول و تاريخ مصرف گذشته» خواند. روحاني ضمن تصريح بر اينكه «اصولي که در اين زمينه وجود دارد حفظ خواهد شد » و از آن «كوتاه نخواهيم آمد» به طور مكرر اعطاي امتيازهاي يكطرفه از سوي غرب را در رابطه با برنامه اتمي خواستار شد.
روحاني در مورد موضوع سوريه، حمايت از قيام مردم سوريه عليه بشار اسد را «تشويق تروريستها» خواند و كشورهاي غربي را از كمك رساني به آنها برحذر داشت.
او در حاليكه در رابطه با ضرورت ديالوگ و گفتگو لفاظي مي‌كرد در مورد گفتگو با آمريكا تأكيد كرد «اظهار تمايل نكردم.... نه اشتياقي داريم و نه تمايلي نشان داديم».
آخوند روحاني با دفاع تمام عيار از وزيران پيشنهادي خود و اشاره به سابقه آنها نشان داد كه اراده و توان ايجاد هيچگونه تغييري در رژيم آخوندي را ندارد. او گفت: «با صراحت اعلام مي‌كنم هيچ‌كسي بر بنده به‌عنوان رئيس‌جمهور فشاري نياورده تا من كسي رو انتخاب بكنم ... تمام افرادي رو كه من انتخاب كردم تصميم خودم بوده است. من از تمام وزرايي كه پيشنهاد دادم با قاطعيت دفاع مي‌كنم، انها رو قبول دارم از تك‌تك آنها دفاع مي‌كنم آنها رو مي‌شناسم يا مستقيم كه باهاشون كار كردم تو مجلس باهاشون بودم در جنگ با آنها بودم در شوراي امنيت با آنها بودم لياقتهاي آنها رو از نزديك ديدم». او درست مي‌گويد كه وزرايش بيشترين لياقت و تخصص را در شكنجه و اعدام و جنگ افروزي و چپاول اموال مردم و به تباهي كشاندن حرث و نسل جامعه ايران دارند.
سردژخيم پور محمدي كانديداي وزارت دادگستري 34 سال لاينقطع به جنايت و كشتار مشغول بوده است. يك قلم او عضو كميته سه نفره مرگ و يكي از بالاترين مسئولان قتل عام 30هزار زنداني سياسي در سال 67 است وبايد به خاطر جنايت عليه بشريت در مقابل عدالت قرار گيرد.


دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
15مرداد1392 (6 اوت2013)