Skip to main content

1.گفته های خود آقای شاملی:«

1.گفته های خود آقای شاملی:«
Anonymous

1.گفته های خود آقای شاملی:«...آمار جمعیت تهران در روز نیز با شب متفاوت است...... » تفاوت جمعیت در روز و شب را معمولا در باره یک شهر می سنجند یا یک استان؟ آقای شاملی درباره شهر تهران سخن می گویند و آمار استان تهران را ارائه می دهند.2.«....اگر به این رقم آمار غیررسمی جمعیت این "شهر" را اضافه کنیم.، ممکن است آمار جمعیت تهران به 15 یا 16 ملیون برسد.....». اولا به کلمه شهر در این جمله دقت کنید دوما رقم 15 یا 16 میلیون از کجا آمده است؟ استان تهران 12 میلیون جمعیت دارد. چگونه شهر تهران در روز ممکن است 16 میلیون جمعیت داشته باشد؟ توهم پراکنی کار من است یا آقای شاملی؟!!!
3. آمار 8 میلیون ترک زبان (چه ساکن شهر تهران و چه ساکن در استان تهران) از کجا آمده است؟ کدام نهاد دولتی یا غیر دولتی سر شماری بر مبنای زبان و یا قومیت در ایران انجام داده؟

آیا آقای شاملی از سوئد و با تکیه بر علوم خفیه و غیبی توانسته اند ترک زبانان استان تهران را سرشماری کنند؟هیچ آماری از فارسی زبانان و یا ترک زبان های استان تهران وجود ندارد و هر آماری در این زمینه حدس و گمان است و به هیچ وجه سندیت ندارد. نویسنده و فعال سیاسی باید در گفتار و نوشتارش یک تفاوتی با عوام الناس داشته باشد . آقای شاملی که در پاره ای از گفتار و نوشتارشان تفاوتی با یک فرد عامی ندارند خودشان را عقل کل پنداشته اند و می خواهند با نوشتن مقاله و بحث و جدل در قسمت کامنت ها مشکلات یک مملکت را حل کنند و من و امثال من را هم اصلاح(شما بخوانید«آدم») کنند. ایشان بهتر است اگر برای خود اعتباری قایلند ادعاهای گزاف نکنند و از پاسخ دادن به پرسش هایی که در قبال ادعاهایشان مطرح می شود طفره نروند اصلاح دیگران و مشکلات مملکت پیش کش!!!!