Skip to main content

جيغ بنفش نمايندگان ولايت

جيغ بنفش نمايندگان ولايت
Anonymous

جيغ بنفش نمايندگان ولايت آخوند خاتمی در نمايش جمعهٴ در وحشت از تشديد تحريمها و جايگاه مجاهدين......
ابراز وحشت نمايندهٴ خامنه ای از جايگاه جهانی مجاهدين
آخوند احمد خاتمی البته غيظ ولايت را نسبت به دشمن و تهديد اصلی خود يعنی مجاهدين در يک جا از صحبتهايش نشان داد و گفت چرا مجاهدين را از ليست درآورده ايد. او به اين ترتيب نشان داد عامل اصلی شتاب گرفتن حرکت رژيم ولايت به سمت لبه پرتگاه سرنگونی را مجاهدين و مقاومت ايران می داند. به همين دليل در اين نمايش باز هم به خاطر جايگاه بين المللی مجاهدين، به نيابت از خامنه ای، سوز و گداز کرد.

واشينگتن تايمز: ۱۶۴۰ شيخ عشيره و ۴۴۸۰۰۰ شهروند عراقی خواستار تأمين حفاظت ساکنان ليبرتی و بازگشت فوری آنان به اشرف شدند.........
ما رفتار خصمانه با برادران و خواهرانمان در ليبرتی توسط دولت عراق و در همکاری با رژيم ايران را محکوم می کنيم

پس از گذشت بيش از 16ماه از انتقال اجباری ساکنان اشرف به ليبرتی برهمگان روشن شد که اين جابه جايی چيزی جز پيشبرد سياستهای رژيم ايران در راستای سرکوب اپوزيسيون اصلی خود - مجاهدين خلق ايران- نبوده است، رژيم ايران در همدستی آشکار با نوری مالکی و مارتين کوبلر نماينده سابق سازمان ملل در عراق، ساکنان را به زندان ليبرتی منتقل کردند ولی در عمل مشخص گرديد که ليبرتی نه تنها فاقد حداقلهای امنيتی است بلکه از استانداردهای انسان دوستانه و حقوق بشری نيز در اين کمپ خبری نيست، حملات وحشيانه موشکی در 9فوريه و15ژوئن2013 که به شهادت10تن و مجروح و مصدوم شدن 170 از ساکنان منجر شد، اين ادعای دروغين را يکبار ديگر برملا کرد.

شورای شيوخ عشاير بغداد و استانهای جنوبی عراق کارزار گسترده يی را سازمان داد که طی آن 448000تن از اقشار مختلف مردم عراق از جمله 40 شيخ کل و1600شيخ عشيره از استانهای مختلف عراق طی بيانيه يی اعلام کردند:
«رفتار خصمانه با برادران وخواهرانمان در ليبرتی توسط دولت عراق و در همکاری با رژيم ايران را محکوم می کنيم و از دولت آمريکا و سازمان ملل که در اين زمينه مسئوليت دارند خواستار تحقق موارد زير هستيم:
تأمين امنيت ساکنان ليبرتی که فقط با انتقال فوری آنها به اشرف قابل حصول است. چرا که اشرف80 برابر بيشتر از ليبرتی وسعت دارد و از ساختمانهای مستحکم و پناهگاه برخوردار است.
قرار گرفتن موضوع پناهندگان در اشرف و ليبرتی در چارچوب وظايف کميسر عالی پناهندگان ملل متحد، به نحوی که هيچ فرد يا ارگان ديگری در آن دخالت نکند».