Skip to main content

آدم وقتی با زبان یک حرف را

آدم وقتی با زبان یک حرف را
Anonymous

آدم وقتی با زبان یک حرف را تکرار می کند دهانش کف می کند! من کیبورد کامپیوترم کف کرد!! کامنت اول من در باره جمعیت تهران را در اینجا دوباره می آورم(من تا اینجا وارد بحث نشده بودم.کامنت های آقای شاملی تا پیش از این خطاب به دیگران است):
«مطابق سرشماری سال 1390 خورشیدی، جمعیت تهران ۸،۱۵۴،۰۵۱ نفر است.این آماری است که مرکز آمار ایران اعلام کرده است.جمعیتی که صبح از شهرهای دیگر برای رفتن به محل کار وارد تهران می شوند و بعد از ظهر از آن خارج می شوند جزء جمعیت تهران به شمار نمی روند. فکر نمی کنم این موضوع نیازی به یاد اوری داشته باشد. بنابراین 8میلیون ترک زبان نمی توانند ساکن تهران باشند . در ضمن هیچ سرشماری که اساس آن بر قومیت یا زبان باشد نه در تهران و نه در هیچ شهر دیگر ایران انجام نشده است و هرگونه آمار ارایه شده در این زمینه فاقد سندیت است»...و اما پاسخ آقای شاملی به من:

«آقای سئب، اظهار نظرهای شما تنها و تنها برای تخریب است. من در کامئنت بالا آدرس داده ام و منبع خبری آمار جمعیت تهران را روشن کرده ام و شما اینجا خودتان منبع خبر هستید و به اصطلاح از سرشماری سال 90 نقل قول کرده اید. حالا آن سرشماری منبع اش کجا است خدا میداند!! این اسمش سفسطه و فریب مردم است. متاسفانه کسی که آگاهانه تحریف میکند، ....... و دقیقا به همین علت نیز قابل اصلاح نیست. این اشخاص حتی هر روز و شاید هر ساعت با اسامی نامعلوم متفاوتی ظاهر میشوند. یعنی حسن آقا، ناشناس و حالا هم سئب و فردا باز هم اسامی دیگر. با این اشخاص چه میتوان کرد؟»... این ها را دوباره آوردم چون ظاهرا برخی زحمت مرور کامنت ها را به خود نمی دهند. آقای شاملی اگر نظر مخالفی داشتند، می توانستند مخالفتشان را ابراز کنند و بحث به جای رسیدن به اینجا که اکنون هستیم به جای دیگری رفته بود!! این همه اتهام از کجا آمد؟ نتایج سرشماری که در سایت های مختلف منتشر شده و من از خودم در نیاورده ام!! اگر آن را قبول ندارید درست حرفتان را بزنید. سفسطه و فریب مردم!!! تحریف واقعیت!!!! توهینی که سانسور شده. بدتر از همه اتهام نوشتن کامنت با اسامی مختلف است!!! آقای شاملی؛ چند بار در همین سایت به شما تذکر داده اند که با ای پی شما با اسامی مختلف کامنت نوشته اند؟ و شما توضیح داده اید که مهمانهایتان بوده اند.ما هم قبول کردیم. چون دلیلی ندارد غیر از این باشد. حالا شما برای منکوب کردن من و دیگر مخاطبانتان و برای اینکه آن ها را از میدان به در کنید چنین اتهام سخیفی را وارد می کنید.آقای شاملی؛ «باد کاشتن و طوفان درو کردن» همین است. از این به بعد هرجا که لازم بدانم درباره نوشته های شما و دیگران اظهار نظر خواهم کرد.اگر روش شما همین باشد، پاسخ های کوبنده دریافت خواهید کرد.