Skip to main content

سئوالات :

سئوالات :
Anonymous

سئوالات :

1- آیا به نظر شما انتخابات 92 رویداد مهم و نقطه عطفی در تحولات سیاسی ایران محسوب می شود و یا همانند سایر انتخابات، نمایشی سیاسی از سوی بیت رهبری بود؟
پاسخ:
آنجه عیان است جه حاجت به بیان است. از جمهوری اسلامی همین بیرون آمده که مشاهده میکنید. آقای توکلی هنوز در بیراه حزب توده طرح سئوال میکند. با امید آنکه از این بیراه روز و روزگاری بیان بیرون.
2- از دید شما آیا تحقق تغییرات مثبت کوچک در جمهوری اسلامی امکان پذیر است؟ فکر می کنید با رأی به تغییرات کوچک، مردم همچنان خواستار تغییرات اساسی در جامعه و زندگی خود هستند و این دو مکمل یکدیگرند؟
پاسح:
شما یک نمونه کوچک نشان بدهید.

3- با توجه به حمایت هاشمی رفسنجانی و خاتمی از حسن روحانی، وضعیت اصلاح طلبان درون حکومت در داخل ایران چگونه خواهد شد و در این شرایط اپوزیسیون سکولار- دمکرات چه موضعی را باید اتخاذ نماید؟
پاسخ:سرش که از فرنگ آمد و رفت دادگاه؟! وبعد آزاد شد... دخترش به اوین؟! رفت و در دادگاه تبرئه ؟! شد سعید مرتضوی و پور محمدی..پس تا میتوانید برای خمینی خاتمی روخانی کف بزنید شادی کنید و فیلم متریکس نگاه کنید...
سیاست فرهنگی وزیر ارشاد کابینه حسن روحانی سیاستی پان ایرانیستی است
یکشنبه, اوت 18, 2013 - 16:37
یونس شاملی
با این شاهکار نظرپرداز شنا بگوئید آقای توکلی ما کجا داریم میرویم؟...
4- اصلاح طلبان بیرون حکومت و از جمله اصلاح طلبانی که از حاکمیت به بیرون پرتاب شده و در خارج از ایران به سر می برند در شرایط سخت تصمیم گیری قرار گرفته اند؛ به نظر شما، انتخاب روحانی به معنی شکست اصلاح طلبان و اصلاح طلبی در نظام جمهوری اسلامی است؟
پاسخ:
این جماعت پا رکابی اگر قرار بور از جمهوری اسلامی دل بکننن تا حالا کنده بودن.
سئوال کلیدی این است که شما کی دل میکنید؟
حمید پوریان.