Skip to main content

آقای آزاد! بنا بە توصیەهای

آقای آزاد! بنا بە توصیەهای
Anonymous

آقای آزاد! بنا بە توصیەهای دموکراتیک شما کە در صحبتها و توضتحاتتون ارائە دادەید منهم خواستم بە شما اعلام کنم کە سخناننتان با هم در تناقض آشکار است چرا یک تیم فوتبال هم حق دارد نماد تیم خود را بلند کند و درست جای سوال اینجاست کە چرا نسبت بە نشان پژاک حساسیت دارید؟ آیا ناخشنودی شما بە این دلیل نیست کە چون پ.ک.ک با دولت تورکیە ـ کە همچون رژیم ایران سابقە بدی در تعامل با ملتهای داخل خود دارد ـ در ستیز است و شما بجای نکوهش دولت تورکیە در تضییع حقوق ملتها دارید بنوعی از آن رژیم حمایت می کنید و سیاست یک بام و دو هوا را ترویج می کنید.

آقای آزاد گرامی افراد اعدام شدە کورد از اعضای پژاک بودند و پژاک و حزب مردم بلوچستان هم با هماهنگی همدیگر میتینگ ستوکهولم را سازماندهی نمودە بودند، آیا حزبی کە اعضای آن توسط رژیم ایران اعدام میشود نباید نماد حزبی خود را بە اهتزاز درآورد؟ در حالیکە این مشکل شماست کە قادر بە تحمل آن حزب نیستید و از یکطرف از اصولهای دموکراتیک سخن بە میان می آورید اما از جهت دیگر بە بهانە وجود عکس آقای اوجالان کە بیش از ١٤ سال است توسط رژیم تورک کە روی دیگر ستم و انکار است زندانی گردیدە حاضر بە حضور در آن میتینگ نمی شوید. و تظاهری دیدە میشود کە اگر برای اعدام بچەهای بلوچ است شما ژست حقوق بشری و همدردی خود را نشان میدهید، اما چون کوردها در آنجا حضور نمایان دارند شما بهانە دارید.
جهت اطلاع پژاک متفق الفکر و متحد استراتژیک پ.ک.ک میباشد و بە لحاظ ایدئولوژیکی از مجموعە آثار و افکار آقای اوجالان تغذیە می کند و این امر نقطە قوت آن حزب بحساب می آید. سالیان دراز است کە بیگانگان این ذهنیت را رواج دادە کە کورد ایران باید در چارچوب جغرافیایی خود سیاست نماید و هرگونە همگامی دیگر کوردها تجزیە طلبی و دخالت محسوب می شود. این بهانە بیگانگان در مورد شرایط دوستان آذربایجانی، عرب بلوچ و تورکمن نیز صادق است و شاهد بودیم کە رژیم ایران چە فشارهایی را بر دوستان آذری آورد تا در کنگرە آذربایجانیهای جهان شرکت نکنند و آنان را از دیگر آذریها جدا سازد. حال پژاک با گامهای نوین خود این سیاست توطئەهای فریبکارانە دشمنان را خنثی و بنوبە خود آرزو دارم کە دیگر ملتهای تحت ستم ایران از قدرت مادی و معنوی ملت خود در آنسوی مرزها و یا هر نقطە جهان سود بکار گیرند، چرا کە ایران دشمنی سرسخت و تنها در صورت نیروی واقعی آذریها، کوردها و دیگرها ملتها در آنسوی مرزها و در نهایت اتحاد تمامی این ملتها با هم قادر بە کسب حقوق خود در ایران شوند. لطفا شما بە سخنان حزب حیات آزاد کوردستان ( پژاک ) در آن میتینگ بنگرید کە آیا پژاک است از اتحاد و برادری میان ملتهای ایران صحبت می کند یا اینکە شماها کە دارید نسبت بە قادر بە تحمل این حزب بە بهانەهای واهی هستید. در خصوص اینکە آقای الهام علی اف رهبر کنگرە آذربایجانیان جهان است شکی نیست، اما اینکە شما از پوستر و عکس ایشان استفادە نمی کنید این موضوع دیگریست. ما بە وجود رهبر خود مفتخریم
https://www.youtube.com/watch?v=w0cA5p8Jb0U#t=19