Skip to main content

جناب یوسف سلطانی,

جناب یوسف سلطانی,
Anonymous

جناب یوسف سلطانی,
آنطور که معلوم میشود , دوستان بلوچی از پلیس استکهلم مجوز گرفته بوده اند, در همان روز در شهر استکهلم یک آکسیون اعتراضی بر علیه اعدام های جوانان بلوچ توسط دولت ایران صورت گیرد و از شما واز سایر ملیتهای ایرانی هم دعوت کرده بوده اند که در ان آکسیون شرکت کنند. درست است؟ آنچه که مسلم است به هیچ یک از این گروه های ملیتی نگفته بوده اند که هر گروه با آرم و پرچم خودش بیاید, چون مجوز به آکسیون به خاطر اعدام ها در بلوچستان ایران بوده, نه به خاطر

پژاک و پ ک ک و یا اوجالان و یا به خاطر سایرین . اصولا می بایستی کرد ها هم با رعایت احترام به روح و حقوق این تظاهرات, پلاکات هائی را در دست می گرفتند که از اعدام شدگان ملت بلوچ بوده , نه غیر,تا مردم و رهگذرها یا هر کی متوجه اعدامهای بلوچ ها شده باشند. آیا مردم با دیدن پلاکاتهای شما متوجه اعدامهای بلوچ ها شده اند یا اوجالان و پژاک و غیره؟ این کار شما غیر از مصادره نامیدن معنی دیگر دارد؟
اینک بحث را منحرف کرده و ربط به اختلافهای آزربایجانیها با کردها میدهید, فرار و شانه خالی کردن زیرکانه شما از واقعیت مطرح شده از طرف آقای بابک آزاد است و فعلا صلاح نمیدانم در باره اش چیزی بنویسم.