Skip to main content

با درود؛

با درود؛
اقبال اقبالی

با درود؛
ترور جلاد زابل در چارچوب مبارزه تدافعی قرزندان خلق بلوچ در برابر تهاجم ددمنشانه رژیم اسلامی قابل تبیین است. خواننده گرامی جایگاه متجاوز و قربانی را در بلوچستان، کردستان، تهران، و ... نادیده گرفته است. در جائی که خشونت سازمانیافته دولتی فیزیکی، سیاسی، فرهنگی و ائینی بیداد می کند، طبیعی ست که در فقدان احزاب سیاسی دوراندیش سیاسی اجتماعی، گروههائی از جوانان بطور خودبخودی به مقابله به مثل برخیزند.
مشکل ملت ایران "جیش العدل" و ... نیستند!!!

مشکل و مانع هرگونه تغییرات آزادیخوانه و دمکراتیک در ایران، چند میلیون اوباش تا دندان مسلح رژیم اسلامی هستند که بایستی ملت ایران با انها تعیین تکلیف کند. هیچکس نمی تواند حکم صادر کند و نسخه بپیچد!!!
نه برای اصلاحات در فاشیسم اسلامی و نه برای قیام قهرآمیز. کسانی که در میدان هستند خود اشکال مبارزه را تعیین می کنند و اساسن مردم خواهان گذار مسالمت آمیز هستند (و من نیز)، ولی قهر از بالا به جوانان تحمیل می شود و گذار قهرآمیز به ملت ایران!!!
آنچه در ایرانگلوبال درج می شود، نویسنده خود پاسخگوست! امیدوارم "نودمکراتها" تحمل دگراندیشی را داشته باشند و ما بتوانیم تفاوت آنها را در کردار از مدافعان نظام تشخیص دهیم! من از مبارزات آزادیخواهانه، دمکراتیک و ایراندوستانه مردم دفاع کرده و به حق آنها در تعیین اشکال مبارزه شان احترام می گذارم.