Skip to main content

خبر ، تحلیل و موضوع گیری اگر

خبر ، تحلیل و موضوع گیری اگر
کیانوش توکلی

خبر ، تحلیل و موضع گیری اگر همراه هم باشند ، جایش دربخش« دیدگاه» است .اگر من جای اقبالی بودم؛ ابتدا خبر ترور و سپس یک تفسیر کوتاه در پای اصل خبر بشکل زیر می نوشتم :«شایان ذکر است که هفته ی گذشته به دنبال کشته شدن 17 نفر از مرزبانان، رژیم 16 نفر از زندانیان بلوچ را به طور انتقام جویانه ای به دار آوخت بنظر می رسد که این تروردر مقابل اعدام زندانیان بلوچ صورت گرفته باشد». بنابراین تنها خبر رزیم رله نشده است وبا تفسیر کوتاهی همراه شد .

نه تنها اعضای مدیریت بلکه هر یک از صاحبان اکانت سایت اختیار دارند که هر تحلیل و موضع گیری پیرامون ترور زابل ارائه نمایند و ان را در بخش دیدگاه قرار دهند .
جالب است که خبر گزاریهای رژیم بلافاصله تحلیل کردند که این دو موضوع (اعدام و ترور در زابل) ربطی بهم ندارند.

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان درباه نحوه ترور اظهار کرد: خودروی پژویی با دوسرنشین در کنار ماشین دادستان زابل که در مسیر رفتن به محل کارش بوده، متوقف می‌شود و این دو نفر که مسلح بودند از داخل خودرو، موسی نوری و راننده‌ وی را به رگبار می‌بندند.

وی درباره‌ ارتباط ترور دادستان زابل با اعدام‌های اخیر در سیستان و بلوچستان گفت: این موضوع هیچ ارتباطی با اعدام‌های اخیر ندارد. این حادثه در منطقه سیستان و زابل توسط اشرار این منطقه اتفاق افتاده و ماهیتا با اشرار منطقه بلوچستان متفاوت است.