Skip to main content

سخنگویی جیش العدل و تجزیه

سخنگویی جیش العدل و تجزیه
Anonymous

سخنگویی جیش العدل و تجزیه طلبان یا بقول شما جدایی خواهان بر شما مبارک باد. شما حکومت شیعه و روحانیت در پانصد سال گذشته را محکوم کرده اید در حالیکه خودتان بعنوان دبیر حزب رستاخیز بخشی از حکومت گذشته بوده اید؟ چه گلی به سر مردم کاشتید؟ بعدن هم برای 25 سال عضو حزب مشروطه بودید. بعدن به ناگاه جمهوریخواه و فدرالیست خواه شدید. تا چند ماه پیش سخنگوی شبکه شورای سکولارهای سبز بودید. حالا هم سخنگوی یک جریان مذهبی ارتجاعی تروریستی ضد

سخنگویی جیش العدل و تجزیه طلبان یا بقول شما جدایی خواهان بر شما مبارک باد. شما حکومت شیعه و روحانیت در پانصد سال گذشته را محکوم کرده اید در حالیکه خودتان بعنوان دبیر حزب رستاخیز بخشی از حکومت گذشته بوده اید؟ چه گلی به سر مردم کاشتید؟ بعدن هم برای 25 سال عضو حزب مشروطه بودید. بعدن به ناگاه جمهوریخواه و فدرالیست خواه شدید. تا چند ماه پیش سخنگوی شبکه شورای سکولارهای سبز بودید.

حالا هم سخنگوی یک جریان مذهبی ارتجاعی تروریستی ضد شیعه هستید. آفرین بر این همه دگرگونی و وراریختی سریع و یا یه عبارتی سیر تکاملی "پیشرفته". چی شده؟ شما که خودتان بخشی از این اپوزیسیون بوده اید؟ چرا حالا مخالفان و یا اپوزیسیون را خمینی های آینده و فاشیست های بیرحم می خوانید؟ اگر در انتخابات اخیر (اگوست 2013) کنگره شبکه سکولارهای سبز (جنبش سکولار دمکراسی) در واشنگتن رای می آوردید و عضو شورای مرکزی می شدید آیا باز هم همکاران خود را اینگونه متهم می کردید؟ البته خوب است که شما بر خلاف جیش العدل بجای روافض کافر و واجب القتل، واژه شیعیان فاشیست و بیرحم را به کار می برید. باز هم جای تشکر دارد. بلی همه اپوزیسیون طرفدار رژیم جمهوری اسلامی هستند. مبارز واقعی فقط شما و جیش العدل هستید که شیعیان را رافضی و مهدورالدم می دانید.