Skip to main content

اقای آدم گرامی؛

اقای آدم گرامی؛
اقبال اقبالی

اقای آدم گرامی؛
چند نکته در باره فرمایش شما ذکر می کنم:
- تناقضات اشکار در چند سطری که نوشته اید بچشم می خورد. اظهار کردید: "اینجانب هم خواهان سرنگونی تمام و کمال رزیم اسلامی هستم به این دلیل که در قرن 21 اسلام دیگر جواب نمی دهد .روحانیون و فعالان سیاسی خاورمیانه می باید بتدریج از این مرحله گذر نمایند". از یکسو خواهان سرنگونی رژیم هستید و از سوی دیگر در آرزوی گذار داوطلبانه روحانیون از این مرحله نشسته اید. پرسش اینست که خواهش و تمناها و لنگ انداختن های اصلاح طلبان کدام دستاوردهای گهرباری را برای ایران و ایرانیان در پی داشته است؟ نگاهی به چهره جامعه ایران بیاندازید و آمار فقر، تنفروشی، اعتیاد، فساد حکومتی، اعدام، خشونت و ... را ملاحظه کنید و سپس کلاه تان را بالاتر بگذارید و سپس بطور مشخص (ونه کلی و شعاری) از "نقش موثر اصلاح طلبان در تحولات سیاسی ایران سخن بگوئید!

شما چگونه سرنگون طلبی هستید که ظرفیت (چشم انداز) گذار تدریجی را در نظام می بینید و خواهان سرنگونی آن هستید؟!!! اگر من 35 سال است از سیاست براندازی نظام دفاع می کنم؛ بخاطر تحلیل از حاکمیت سیاسی و شناخت از داشته ها و نداشته هایش بوده است. ولی شما که پتانسیل تغییر تدریجی و "عقلائی شدن نظام" را می بینید چرا از سرنگونی آن دفاع می کنید؟
مدافعان سیاست "عقلائی کردن نظام" در 35 سال گذشته تنها مردم را فریب داده اند، در چشمان مردم خاک پاشیده اند و بر سر ایجاد جبهه ای بزرگ در برابر جباریت اسلامگرایان در ایران سنگ اندازی کرده و نقش اسب تروا را در اپوزیسیون برانداز بر عهده داشته اند. ای کاش از 35 سال دستاوردهای خدمتگذاری اصلاح طلبان حکومتی و غیرحکومتی بیشتر می نوشتید.
- از آغاز قدرتگیری اسلامگرایان درایران بخشی از اپوزیسیون به تحلیل سیاسی طبقاتی حاکمیت پرداختند و بر اساس شناخت از اسلام، روحانیت و قانون اساسی نظام؛ راه آزادی و زندگی بهتر را در چارچوب رژیم اسلامی سراب معرفی کردند (آیا غیر از این بود؟؟؟) و به کار آگاهگرانه رو آوردند. 35 سال علیه توهم و فریب امکان اصلاحات آزادیخواهانه و دمکراتیک در نظام و بزک کنندگان چهره فاشیستی حکومت مبارزه نظری صورت گرفته است. به آرشیو اسناد جنبش نگاه کنید و نادانسته حکم صادر نفرمائید که: "یکی از ویژه گی های رادیکال های سرنگون طلب ؛بی منطقی آنان است".
راستی چرا از ترجمان سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی "منطق اصلاح طلبان" بطور مشخص نمی نویسید؟؟؟
"منطق" "موثر اصلاح طلبان" در حفظ و تداوم جباریت و بیدادگری در ایران پیشکش تان؛ تنها بی منطقی خود را به دیگران نسبت ندهید!
- در مورد نوشته آقای فرخ نگهدار خدمتتان عرض کنم که کوشش ایشان ناظر بر رفع "شکاف میان دولت-ملت است". دولتی که ابزار نظامی پیشاقرون وسطائی، تبعیض بنیاد، استبدادی و انسان ستیز است! از سوی دیگر میان دولت ملت نه شکاف، بلکه دره عمیقی قرار دارد که 35 سال است خونهای فرزندان ایران در ان جاری ست و این در حافظه تاریخی - ملی ایرانیان ثبت شده است که ادمکشان حاکم با آراء اصلاح طلبان بقدرت رسیده اند و در نتیجه توهم پراکنی آنها در صفوف مردم، نظام تداوم یافته است!!!