Skip to main content

کسانی که در اینجا کامنت

کسانی که در اینجا کامنت
Anonymous

کسانی که در اینجا کامنت گذاشته اند در واقع خواسته اند اعتراض خود را به قرار داد ژنو را بازتاب دهند. خوشبختانه قرار داد ژنو امروز ابعاد جهانی پیدا کرده است و دولت ها و احزاب پر نفوذ منطقه و جهان نسبت به آن موضع گرفته اند.بازار سهام در ایران و جهان هم تغییرات محسوسی کرد. امروز اوباما در مقابل مخالفین قرار داد ژنو ، جملات تاریخی را بیان کرد او گفت :

« توافق ژنو جلوی جنگ را گرفت ...نمی توان در را به روی دیپلماسی بست. نمی توان دور راه حل صلح آمیز برای مشکلات جهانی را خط کشید. نمی توانیم خودمان را درگیر دور بی پایان خشونت کنیم. موضع گیری تند و خط و نشان کشیدن از نظر سیاسی شاید آسان باشد اما امنیت ما را تامین نمی کند...» این توافق تاریخی همچنان مورد تائید اکثر قدرت های جهانی و منطقه ای قرار گرفت :«به جز آمریکا، بریتانیا، فرانسه، آلمان و همچنین چین و روسیه که با ایران به توافق دست یافته‌اند و آن را "دستاوردی تاریخی" می‌دانند، کشورهای دیگر نیز از حصول این کلیک توافقابراز رضایت کرده‌اند، به ویژه همسایگان ایران، از جمله ترکیه، امارات متحده عربی و بحرین به استقبال این توافق رفته‌اند.»
مخالفین هم اسرائیل و دولت کانادا و در داخل ایران هم کیهان شریعتمداری و باندهای سوپر ارتجاعی در میان اپوزیسیون هم سازمان مجاهدین خلق و نماینده و لابی جنگ طلب آن اقای حسن داعی .... شما دوستانی که در اینجا از زمین و هوا نوشته اید لطفا نظرخود را مشخص کنید