Skip to main content

نمايندگان وابسته به باند

نمايندگان وابسته به باند
Anonymous

نمايندگان وابسته به باند خامنه ای در مجلس ارتجاع، توافق ژنو را مورد حمله قرار د ادند........

مهرداد بذرپاش در جلسه علنی امروز يکشنبه سوم آذر مجلس ارتجاع با اشاره به ضد و نقيض گوييهای دولت روحانی در مورد توافق ژنو گفت: ما عملاً با اين خبرها اين را متوجه شديم که تقريباً همهٴ برنامه های توسعه يی ما متوقف شده است و متوجه نشده ام که در ازای آن چه چيزی گرفته ايم.
بذرپاش افزود: اسم اين که تصويب شده عهد نامه، موافقت نامه و يا چه چيزی است؟ اين چيزی که مورد تأييد قرار گرفته است نامش چيست؟ بايد بيايند و در پيشگاه نمايندگان توضيح دهند.
وی در پايان به تلاشهای مضحک وزير خارجه روحانی برای لاپوشانی کوتاه آمدن از حق غنی سازی که رژيم آن را به عنوان مرز سرخ قلمداد می کرد اشاره کرد و گفت: طبق اخبار منتشر شده حق غنی سازی صريحاً در اين سند ذکر نشده است، اين در حالی است که اين موضوع جزو خطوط قرمز بوده است، وزير خارجه مان هم اين موضوع را ارجاع داده است که اين در معاهدات با آژانس ذکر شده و نياز به ذکر مجدد نيست.
حميد رسايی نماينده رژيم از تهران نيز در جلسه علنی امروز مجلس گفت: نمايندگان ملت هنوز خبر ندارند که بر سر چه چيزی توافق شده است. توافقنامه ای با کشورهای 1+5 صورت گرفته که وزيرخارجه يک چيز می گويد، رئيس جمهور يک چيز ديگر و وزير امور خارجه آمريکا چيز ديگری را می گويد بعد صدا و سيما در اخبار ساعت 8 نشان می دهد که اينها همه ضد و نقيض است. نمی دانم چه توافقی صورت گرفته است. ما از آن چه اتفاق افتاده خبر نداريم.