Skip to main content

وای که آخوند "روحانی" تو چه

وای که آخوند "روحانی" تو چه
Anonymous

وای که آخوند "روحانی" تو چه خوبی ؟...آخوند خوب اگه باشه فقط همین یه دونس !! ..خوبتراز تو کسانی هستند که کیسه و تبرشون رو آوردن که تو براشون پر کنی...
هزار بار خدا را شکر ..میلیون مرتبه تشکردانه درشت از خداوند متعال که سفینه ای دراختیار آخوند حسن روحانی قرار دادند که این آخوند با اعضاء دولتشان بتوانند به کره زمین پرواز کنند و کشف و اکتشافات خودشان در مورد دزدیها و دروغگوئی و چپاول های دولت قبلی با رئیس جمهورش احمدی نژاد شروع کنن ...وبه این میلیون ها مردم بی اطلاع که از داشتن گوش وچشم و فهم و شعور محروم بودن و در عرض هشت ساله چباول شدند افشاگری کنن که که فقط و فقط و فقط مسئول این بدبختی ها و فقارت و اعتیاد ها و تن فروشی ها وگرانی ها ...همش و همش احمدی نژاد بوده ...البته اعضاء دولت احمدی نژاد با سفینه دیگری به یک کره آسمانی نامعلوم پرواز کردن و غیر قابل دسترسی هستند !!!

مشنگ تر وشنگولترهم میلیونی از میلیون ها ایران نشین هستند که نمی فهمند این آخوند برای چی داره فقط احمدی نژاد رو از هم پاره می کنه و کلمه ای از مجرم اصلی خامنه ای و سگ های پر خرج و درنده پاسدارچی های سلطنت یش صحبت نمی کنه ...!! چرا این آخوند بنفش رو حصر خانگی نمی کنن ؟ اینها زوزه کشیدن گرگ و گرگ هاست ...!!
این رو هم برای خوشحالان بنفش رنگ بگم که افشاگری های گرگ از گفتاره در مورد دریدن گوسفندانه !
آخوند خامنه ای قاتل و ضد ایرانی فقط و فقط حفاظت از نسل پدریش در سوریه و بخاطر سلامتی بشار اسد کراواتی با همسر بی حجاب اسلامیش حاضر شد که توافق ذلت باراتم بازیش با غرب رو که بیشتر از 170میلیاردی به مردم ایران ضرر زد با غربی ها امضاء کنه !!