Skip to main content

>>> جناب رئیس دانا ! شبکه های

>>> جناب رئیس دانا ! شبکه های
Anonymous

>>> جناب رئیس دانا ! شبکه های اجتماعی این امکان را فراهم ساخته تا جامعه دانایی جهان شمول رشد ، پیشرفت و توسعه پیدا کند . پر واضح است که این کزاره متریال تحریر یک « مانیفست » نوین که الترناتیو نظم مستقر می باشد را تبیین نماید . لذا فرض است که اساتید متعهد به حقوق انسان ادبیاتی که نه . متکی بر مفهوم که بر معنا واقایع اتفاقیه را تحلیل میکند اخلاق پارادایمی جذب حد اکثری بر یک چهار چوب فکری و اصلاحی که متأمن « رونسانس » باشد را غایت مطلوب رسالت علمی پژوهشی خود فرض مد نظر داشته باشند . از آنجایی که گفتمان این جانب با حضرت عالی بر خلاف مخاطب بنده جناب استاد صادق زیبا کلام که در حوزه مناظره می باشد بر انگاره همگرایی و هم افزایی است که این جانب سینرژی شما از داده ها در فرازهایی پردازش نموده ام / بهتر در می یابم و می فهمم که : محکمات وقایع اتفاقیه را « آکتوریتاس » و متشابهات را « هرمنوتیک » بـس .

... بس است که : در منضومه آن متریال های که از علوم انسانی غرب پیش روی داریم و در یسار آن گنج هایی که از تاریخ منطق + فلسفه = حکمت شرق وجهی ار رئالیسم جادویی که (( ما )) آن را متد پیابرگونه می بینیم در آمیخته و مرام نامه ای را بر چکاد منشور بین الملل نوین تقریر کرده فرخوان دهیم ! که آی آدم ها ! « مانیفست ناجی » را بخوانید ! و به اساتید و روشنفکران جهان بگوئیم مالیات قیصربه قیصر و مالیات مردم را به مردم دهید !
## مانیفست نخبگان ناجیگرا ##
جهت دهی نيروهای بهسازی شده انسانی وترسيم فضای گفتگو برسراولويتها درمنطق ديالكتيك نوین براین فراز ، فروز میشود - جز کار که وجه اشتراک انسان با خداوندگارمحسوب وازآن آفرینندگی انتزاع میگردد .
هيچ چيزمطلق نيست !
نمیگوئيم هيچ خطائی هيچ اشتباهی هيچ كاستی نداريم - گفتگوی " نهضت ما مستضعفین " بسترمفهوم سازی برای مديريت بحران و تلاش جهت ِتبديل مفاهيم نوين به نهادهايی كه دارای ارزش و جايگاه خوبی در مهندسی اجتماع هستند را بهسازی ميكند تا بروز فقر تحلیل به مفهوم جهل که توسعه استحمار برای استقرار استبداد را تزئین میکند تعديل شود .
نهضت ما حركت بيدارگری ،‌ مفهوم سازی و جهت دهی را با درفش کـتاب ، آهـن ، ترازونماد تشكيلاتی ميداند از پی مدیریت بحران و استقرار نظم ِعدالت محور در جهان آينده بدون جنایت / همگرا با طبیعت - این اپیستم نقاط بيشمارنگرانیها را که از تقابل عقل و دل انتزاع میشود با شمشير دو دم اميد و ايمان و با شعار
" قلب مسیح در سینه @ شمشیر علی در دست "
هندسة قوت را ترسیم می کند .
نهضت (( ما )) در مراتب اين مرامنامه تمام ایزم ها و ايدئولوژیها را به مناظره فرا میخواند !
تكنولوژی ارتباطات فرصتی است برای نهضت ما تا عقب نگهه داشته شدگان را در تقابل با تهديدهای بسيار بسيار بزرگ پيروز گرداند . روضه رسانه رکن چهارم دموكراسی ابزاری است برای احياء دین نخستین و اصلاح ِدموكراتيك اومانیزم ، برانگاره
« نئوساینتیزم » مبادی و مبانی فلسفة پیدایش " نهضت کتاب ، آهن ، ترازو " با سر فصل تعامل نسبت به سر نوشت مشترك
وديدگاه های مختلف بر مدار تشخيص اولويتها مفهوم جدید از قدرت در مدیریت مشترک اشل ِنظم نوین در خانواده جهانی -
_ سیستم فامیلیا را در دهکده آشکار میسازد . خط قرمز نهضت ما پوشاندن ضعف خود بزرگ جلوه دادن ضعفهای طرف مقابل در تقابل با ما ، نسبت دادن ضعفهايی كه وجود نداشته است میباشد عبور از اين شریعت بستر آفت خطرناكی را بهسازی میکند كه ماهيت قانون عدالت را مضمحل و قانون محمول عرف را اقتدار می بخشد . ... این مرامنامه هزار صفه در هفت فصل است .
عــاشـقـان اول طـواف کــــعـــبـه ی جــان کـرده اند | پــس طـواف کـعـبه ی تـــن فــرض فــــرمان دیده اند