Skip to main content

مسئولین محترم سایت

مسئولین محترم سایت
Anonymous

مسئولین محترم سایت ایرانگلوبال, کامنت مرا در جواب این چنین نوشته تحقیر و توهین آقای دوشکی درج نکرده اید. کامنتم را یک بار دیگر می فرستم و امید وارم نطری و عمدی در کار نبوده است و خواهش میکنم درج بفرمائید

آقای دوشکی اول از همه نظرات جناب نسبت به آزربایجانیها ( یا بقول شما آذریها که یک اصطلاح پان ایرانیستی است) به یک کمی پالایش احتیاج دارد. این اولین بارنیست که خود شیرینی تان را به پان ایرانیستها در رابطه به ملت آزربایجان مضایقه نفرمائید. اینکه آزربایجانیها حس همدلی و همدردی با ملت بلوچ دارند بر همه واضح است زیرا آنها هم مشابه آزرایجانیها زیر یوغ پان ایرانیسم و پان فارسیزم زجر و بدبختی میکشند. و این حس همدردی با افکار و برخوردهای اشخاصی همچون شما تحت تاثیر قرار نمیگیرد.
ازادبیاتی که در این نوشته تان استفاده کرده اید, از هر شخصی که یک کمی در ساحه قلم زنی مشغول است , بعید بنظر میرسد تا چه رسد به جناب عالی , ادبیا تی که در اخلاق شخصی مثل شما نباید باشد.
منظورتان از عناصر مشکوک کی ها هستند؟ این عناصر مشکوک شما تا حال کسی را ترور کرده است؟ یا قاچاقچی و اوباش سر گردنه هستند؟ آیا کسی و یا کسانی سخن از آزادی ملتی از یوغ دیگران بزنند, در نظر شما عناطر مشکوک هستند؟
با این حساب دفاع شما از مبارزین خلق بلوچ هم مشتی دروغ و ظاهر سازی است. چه طور میشود مبارزین خلق بلوچ را با تمام کیفیتشان, مبارزین راه آزادی( البته به نظر من تا حدودی درست است) , ولی مباریزن صد در صد مدنی آزربایجان را, عناصر مشکوک مینویسید؟
آقای دوشکی, آزربایجانی ها میدانند , در رسانه ها و تلوزیونهای رژیم پان آریائی ایران و اوپوزیسیون پان آریائی آن چه میگذرد وچه تبلیغاتی منفی علیه فرهنگ, زبان و هستی و نیستی آزربانیها در جریان است و آزربایجانیها خیلی خوب میدانند, چه بنویسند و چه ننویسند.این توضیحاتان با اینگونه ادبیات, خود سبک کردن بود.
در رابطه با اظهارات تلویزیونی آقای مشایخی: شما و یا هر کی از کجا میدانید که منظورش این و یا آن بوده؟ با زبان دیگر:
اظهارات آقای مشایخی را هر کسی می تواند , دو نوع تفسیر و تعبیر کند. اظهاراتی است که صد در صد سبب سوئ تفاهم ها و گمانه زنی ها میشود. برای بر طرف کردن این سوئ ظن ها و گمانه زنیها, لازم بود و است خود آقای مشایخی توضیح دهند, نه آقای دوشکی ها