Skip to main content

اذعان سپاه پاسداران به دريافت

اذعان سپاه پاسداران به دريافت
Anonymous

اذعان سپاه پاسداران به دريافت ضربات سنگين در منطقه سراوان از فرزندان دلير مردم سيستان و بلوچستان

ديکتاتوری آخوندی در خبرگزاريها و رسانه های حکومتی به تهاجم فرزندان دلير مردم به ستوه آمده سيستان و بلوچستان ايران عليه نيروهای مسلح و سرکوبگر رژيم در منطقه سراوان در روز دوشنبه 11آذر ماه92 اذعان کرد. خبرگزاری سپاه پاسداران جهل و جنايت با يک روز تأخير و با فرهنگ دجالگرانهٴ رژيم که حاکی از وارد آمدن ضربات سنگينی بر پاسداران جنايتکار و قوای سرکوبگر ديکتاتوری ولايت فقيه هست نوشت: ”معاون استاندار سيستان و بلوچستان، رجبعلی شيخ زداه در گفتگو با خبرنگار فارس در زاهدان در تشريح جزئيات درگيری نيروهای مسلح در مرز سراوان اظهار داشت: مقارن ساعت 17روز دوشنبه يازدهم آذرماه جاری، ساختمان پاسگاه هدف تيراندازی و گلوله آر.پی.جی قرار گرفت که با اقدام مقابله به مثل با آتش سنگين مأموران و قرارگاه سپاه وادار به عقب نشينی شدند. در اين درگيری يک نفر از نيروهای خودی کشته شد و 6تن ديگر مجروح شدند“.
خبرگزاری سپاه پاسداران ولايت فقيه به نقل از معاون استانداری ديکتاتوری آخوندی افزود: ”موقعيت منطقهٴ درگيری عموماً کوهستانی و بعضاً صعب العبور بوده و فاصله مکانی آن با حادثه مورخ سوم آبان امسال، حدود 5کيلومتر است.
وی در پايان اذعان داشت: ضمناً جلسه شورای تأمين شهرستان سراوان در روز گذشته برگزار و تصميمات و تمهيدات لازم گرفته شده است“.
يک روز پيشتر دوشنبه، 11آذر، جيش العدل طی اطلاعيه يی در اين باره اعلام کرد: سازمان جيش العدل به اطلاع عموم مردم می رساند که مبارزان اين سازمان طی يک عمليات مشترک از سه گردان نظامی يک پايگاه نظامی و تيم بازرسی که در حال بازرسی از پايگاههای نظامی بود را در منطقه کوهگ ـ آسکان سراوان، هدف حمله قرار دادند که در اين عمليات دهها تن از پاسداران نظام به هلاکت رسيده و چندين تن ديگر به شدت مجروح شدند. اطلاعيه می افزايد: ”اين عمليات انتقام اعدام 16جوان بيگناه بلوچ است که بعد از عمليات کوهگ سراوان با بی دردی و به اتهام جرمهای ناکرده اعدام شدند تا جنايتکاران ستم خمينی بر شکستشان پرده نهند و عطش درنده خويی خود را تکميل نمايند. اما فرزندان توحيد و حماسه انتقام خون بيگناهان را ديروز گرفتند و درسی تاريخی به ايادی خامنه ای جنايتکار دادند تا بدانند جنايتکاران که مبارزان و مجاهدان در کمين ستمگران و ظالمان هستند.
سازمان جيش العدل همچنين اعلام می دارد که اين عمليات انتقام خون مظلومان و ستمديدگان سوريه است که توسط سپاه پاسداران و اياديش با بی رحمی کشته می شوند و سازمان جيش العدل خود را در کنار مظلومان و ستمديدگان سوريه می داند و به برادران مجاهد سوری اعلام می نمايد که از جهاد و مبارزه آنها عليه جنايتکاران بيت خامنه ای حمايت می نمايد“.