Skip to main content

گزارشهای تکميلی از خيزشهای

گزارشهای تکميلی از خيزشهای
Anonymous

گزارشهای تکميلی از خيزشهای دانشجويی در ۱۶آذر......
درگيری دانشجويان دانشگاه نجف آباد با مزدوران بسيجی.......
طنين شعار ”دانشجو می ميرد ذلت نمی پذيرد“ در دانشگاه ايلام..............
خروش دانشجويان دانشگاه تهران: ”مرگ بر استبداد“ ، ”مرگ بر ديکتاتور“..........
اعتراض دانشجويان دانشگاه شاهرود به اختناق و فضای امنيتی در دانشگاه ............

فرار مفتضحانه نماينده خامنه ای پاسدار شريعتمداری از دانشگاه صنعتی شريف
دانشجويان دانشگاه آزاد نجف آباد طی مراسمی به مناسبت 16اذر روز دانشجو با مزدوران بسيجی درگير شدند. به گفته شاهدان دامنه اين درگيری به بيرون از دانشگاه کشيده شد. در اين درگيريها بيش از 10تن از دانشجويان دانشگاه آزاد نجف آباد بازداشت شدند.

دانشجويان دانشگاه ايلام در سالن اجتماعات دانشگاه به مناسبت 16آذر تجمع کردند و شعار ”دانشجو می ميرد. ذلت نمی پذيرد“ سر دادند. دانشجويان همچنين اعلاميه هايی عليه رژيم آخوندی در دانشگاه پخش کردند.

دانشجويان دانشگاه شاهرود با برگزاری مراسمی، روز 16آذر را گرامی داشتند. در اين مراسم که به رغم تهديدها و اقدامات سرکوبگرانه رژيم آخوندی برگزار شد، دانشجويان اختناق و فضای امنيتی حاکم بر دانشگاه را مورد اعتراض قرار دادند.

بنا به خبرهای تکميلی، در جريان حرکت اعتراضی دانشجويان دانشگاه پلی تکنيک تهران، دانشجويان در حالی که سرود می خواندند و شعارهای ضدحکومتی می دادند با مزدوران بسيجی که قصد بر هم زدن مراسم را داشتند، درگير شدند..

دانشجويان دانشگاه تهران با شعارهای «مرگ بر استبداد»، «مرگ بر ديکتاتور»، «جای هم کلاسيهايمان خالی» و «رياست دانشگاه، استعفا، استعفا» مراسم 16اذر را به اعتراضی ضدحکومتی تبديل کردند. به گزارش دريافتی مزدوران رژيم آخوندی چند تن از دانشجويان را دستگير کردند. آنان مدعی شدند دستگير شدگان دانشجو نبودند و کارت دانشجويی آنها تقلبی بوده است.

خبرهای تکميلی از اعتراضات دانشجويی در دانشگاه صنعتی شريف حاکی از مفتضح شدن بيش از پيش پاسدار شريعتمداری نماينده خامنه ای است.

خبرگزاری رسمی رژيم ـ ايرنا ـ نوشت: شريعتمداری در حالی خاطرات خود از دوران انقلاب را در دانشگاه صنعتی شريف تعريف می کرد که دانشجويان با بالا بردن صدايشان اجازه نمی دادند او سخنانش را به پايان برساند. در اين هنگام عده يی از دانشجويان با پشت کردن به جايگاه سخنران در سالن دانشگاه شعار; مرگ بر دروغگو; را فرياد می زدند. عده يی از دانشجويان شعارهای شديداللحنی عليه شريعتمداری سر دادند. تعدادی از دانشجويان باز هم با طرح شعارهايی عليه مدير مسئول کيهان خروج وی از دانشگاه را خواستار شدند.
بر اساس گزارش دريافتی پاسدار شريعتمداری که با شعارهای شريف جای تو نيست روبه رو شده بود در حفاظت کامل و با اسکورت در حالی که تمامی محوطه و اطراف او را مأموران و مزدوران لباس شخصی پوشانده بودند از دانشگاه رفت. http://www.mojahedin.org