Skip to main content

درود بر دانشجويان خط شکن

درود بر دانشجويان خط شکن
Anonymous

درود بر دانشجويان خط شکن

درود بر دانشجويان آگاه و قيام آفرينی که روز 16آذر، خط اختناق و سرکوب را شکستند و يک گام مهم در جهت برپايی قيامهای سراسری به جلو برداشتند. آن چنان که باندهای رژيم مجبور شدند در روزنامه هايشان به اين پيشروی دانشجويان با عباراتی مانند: «روز شلوغ دانشگاه»، «هياهو و شعار» و شنيده شدن «صداهايی که حکايت از باز توليد فتنه دارد» اعتراف کنند. خبرگزاری حکومتی ايسنا به افتضاح قطع کردن صدا توسط تلويزيون رژيم در وحشت از شعار دانشجويان اعتراف کرد و نوشت: «بارها در هنگام سر دادن شعارهای مختلف از سوی دانشجويان، صدای اين برنامه زنده تلويزيونی قطع شد». البته هيچ کدام از اين رسانه ها چه وابسته به باند خامنه ای و چه رفسنجانی جرأت نکردند شعارهای دانشجويان را درج کنند. چون از تک تک کلمات اين شعارها هم می ترسند. شعارهايی مثل «مرگ بر ديکتاتور» که دانشگاه تهران را پرطنين کرد، «می کشم می کشم، آن که برادرم کشت» در دانشگاه صنعتی شريف، شعار «دانشجو می ميرد، ذلت نمی پذيرد» رودرروی آخوند حسن روحانی.

البته سالن سخنرانی شيخ اعتدال با کمک پاسداران و لباس شخصيها از عوامل دو باند رژيم پر شده و به غيرخوديها اجازهٴ ورود داده نمی شد، اما ظاهراً گروهی از دانشجويان توانسته بودند با طراحی خاصی به اين سالن قرق شده نفوذ کنند و با شعارهای خود بساط او را به هم بزنند.

جالب اين که گروهی از دختران دانشجو که توانسته بودند با شکافتن صفوف پاسداران و حراستيها خود را به سالن برسانند، با بلند کردن پلاکاردهايی خطاب به روحانی توانستند ماسک اعتدال و دجاليت را از چهرهٴ او بردارند. آنها نوشته بودند مگر قرار نبود شما حقوقدان باشيد نه سرهنگ، پس اين جو امنيتی چرا وجود دارد. يا خطاب به روحانی نوشته بودند: «دانشجو علاوه بر گوش زبان هم دارد». اين تيری بود به قلب دجاليت آخوند حسن روحانی که زير پوشش دعاوی «اعتدال» او، شديدترين نوع سرکوب و اختناق در دانشگاهها جريان دارد و کارگزاران سرکوبگری مثل فرهاد رهبر در دانشگاهها سعی کردند زبان دانشجويان را ببندند. البته بگذريم که طنين شعار مرگ بر ديکتاتور در 16آذر نشان داد که دانشجويان برای بلند کردن فريادشان پشت بندهای اختناق و سرکوب نمی مانند.

پس لازم است بار ديگر درود بفرستيم به اين دانشجويان آزاده که روز دانشجو خط سنگين سرکوب و اختناق را شکستند و ناقوس نزديک بودن انفجار بزرگ خشم خلق را بار ديگر در گوشهای سردمداران نظام پوسيده ولايت به صدا درآوردند. همان که انفجاری که کابوسش هر روز در برابر چشم سردمداران نظام ولايت فقيه است و هر روز مانند آنچه امروز (يکشنبه) روزنامه حکومتی جمهوری در هشدار به باند رقيب نوشته، در رسانه های رژيم منعکس می شود: «به اين وضعيت اگر پايان داده نشود، جامعه به انفجار خواهد رسيد، انفجار بغض های در گلو مانده کوخ نشينان».