Skip to main content

Roshangari site

Roshangari site
Anonymous

Roshangari site
دوانقلاب ویک جنبش در کمتر از دویست سال با تمامی فداکاری ها وخون های ریخته شده در راه بثمررسیدن جوهره واهداف رهائی بخش آن چرا به آنچنان شکستی رسیده؟ که کشوری به تمام معنی ویران وغارت شده بااوضاع واحوال اکثریت ملتی فرودست که اوضاع واحوال این اکثریت کلمه تباهی را بطور کامل عینی کرده در برابر ماست.حال از این بگذریم که این گزارش توسط خبرگزاری حکومتی وبا هدف گمراه کردن نسبت به ریشه اصلی نگون بختی تهیه شده است.اما علت شکست دو انقلاب ویک جنبش بزرگ ضد استعماری چیزی بجز سایه افکندن دستگاه آخوندی بر آنها نیست.اما دستگاه آخوندی وآخوند گرچه محصول صفویه اماتفکر وجهان بینی حاکم بر آن از زیر بته عمل نیامده بلکه ازدرون کوزه اسلام ناب محمدی تراوش شده است.این دستگاه پانصد سال است توهم وخرافات وجهل را به درون جامعه پمپاژ وبطور دیالاکتیک از درون آن توهم و تغذیه واستمرارپیدا کرده است.

حال بماند که خمیره اسلامی خود را در پشت احترام!به مردم ومقدسات!و اعتقادات آنهادر زمانیکه همین مردم در تاکسی و …هر چه دل تنگشان میخواهد بحق نثار همان مقدسات!مینمایند پنهان میکنند.
اندوه بار اینکه بخش به اصطلاح ضد امپریالیست اپوزیسیون نیزجنگل را در پشت درختان میبیند و همان خمیره اسلامی چشم او را براصلی ترین پایگاه دویست واندی ساله استعمار بسته است.
این اصلی ترین پایگاه استعمار و امپریالیزم در میهن ما دو انقلاب ویک جنبش بزرگ را به شکست کشانده وهم اکنون نیز بیش از سه دهه است که باباز بودن دستش از طرف امپریالیستها در سرکوب وجنایتی که برای حفظ واستمرار غارت انجام میشود سودهای نجومی را بجیب آن ریخته وامکان ترمیم بخشی ازبحرانهای اقتصادی را در کنار پیاده شدن اهداف منطقه ای بدان داده است.
جمع شدن و انحلال کامل کارخانه آخوند سازی با نام مستعار حوزه علمیه!وانحلال تمامی نهادهای برآمده از آن مانند سازمان اوقاف وحج و تولیت آستان قدس رضوی و…برداشته شدن دین رسمی از قانون اساسی آینده وکلا جمع کردن بساط بازمانده از صفویه یعنی جمع شدن پایگاه دیرینه استعمار درکنار آزادی کامل مردم در اجرای فرایض دینی خود بدون واسطه آخوند نه تنها توهین وبی احترامی به مقدسات! کودکان زباله گرد نیست بلکه گام بزرگی درراه آزادکردن آنان از چنگال نظام اهریمنی سرمایه داری واستعماراست.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
ایدئولوژی نفرت انگیز و هولناک اسلام عامل بدبختی و سیاه روزی نه تنها مردم ایران بلکه عامل بدبختی مردم تمام کشورهای اسلام زده است. ایدئولوژی اسلام از جهل و نادانی انسانها تغذیه میکند. آخوندها و سایر اسلامگرایان نگهبانان و گسترش دهندگان این ویروس نابودی شعور و خرد انسانی هستند. اکنون فقط در ایران بیش از ۷۰ هزار مسجد وجود دارد که همگی مراکز گسترش آن ایدئولوژی مرگ هستند. این مسجدها و حوزه های آخوند پرور بدون اغراق مراکز اصلی سرکوب و نابودی تمامی جنبش های آزادیخواهی و رهایی در چندین قرن در کشور ما بوده اند. آنها با گسترش جهل و جهالت بزرگترین علت عقب ماندگی فکری ایرانیان هستند. تقریباً تمامی سلاطینی که در ایران بقدرت رسیدند در ارتباط کامل با این مراکز جهل و جهالت و نمایندگان آن یعنی آخوندها بوده اند و این ارتباط آنها باعث تداوم جهل و تیره روزی ایرانیان بوده است. از طرفی اصلاح طلبان که در واقع همان آخوندها اما بدون عبا و عمامه میباشند و در واقع ماشینهایی هستند که ایدئولوژی اسلام با دستکاری ذهن آنان و در خدمت گرفتن از مغز آنان برای خود عامل اساسی شکست جنبش های مردمی در این دوره شده اند. این ماشینهای ایدئولوژی در مورد اصلاح طلب بودن و صلح طلب بودن خود تبلیغ میکنند اما در حقیقت ذهن آنان توسط آن ایدئولوژی کاملاً برنامه ریزی شده است و از آنان زیرکانه برای نشان دادن تصویر دروغین از خود برای تداوم حیات خود استفاده میکند. انسانی که ذهنش آلوده به یک ايدئولوژی مرگ و ویرانی( که در طول تاریخ باعث مرگ میلیونها انسان و ویرانی های گسترده میباشد) است هرگز و هرگز نمیتواند شریف و صلح طلب باشد چون انسان در واقع مغز است و مغز تحت تسلط ذهن میباشد بنابراین میتوان گفت که انسان ذهن است و ذهنی که بوسیله ی یک ایدئولوژی هولناک و مهیب شکل گرفته است یک ذهن مخوف خواهد شد. انداختن آخوندها و اسلامگرایان در زباله دانی تاریخ، ویران کردن حوزه های علمیه،تغییر مسجدها به مساکن برای بی خانمانها یا تبدیل به مدارس و مراکز علمی و فرهنگی وغیره کمک به بیدار شدن و شروع تکامل آگاهی مردم ایران از کابوس ۱۰۰۰ساله و شروع روشنایی در این سرزمین اسلام زده و مصیبت زده خواهد کرد.