Skip to main content

میلیونها انسان در هندوستان

میلیونها انسان در هندوستان
Anonymous

میلیونها انسان در هندوستان گاو پرست هستند و از ادرار آن در خمیر دندان و صابون استفاده میکنند. تعداد بسیاری موش پرست میباشند. تعداد بیشماری در بعضی کشورهای اسلامی در ماه خاصی با قمه و زنجیر بجان خود می افتند یا سر و روی خود را غرق لجن و گل میکنند. در امریکای لاتین و غیره دست و بای خود را با میخ به صلیب وصل میکنند. چرا انسان که باید گْل سر سبد تکامل آگاهی بر روی این سیاره باشد اینچنین در جهل و تاریکی فرو رفته است. چرا بشر اینچنین گرفتار آیین ها،ایدئولوژیها احمقانه و نابود کننده شده است او تجربه ی جنگهای بیشمار،بمب اتمی،فقر و گرسنگی را داشته است اما

میلیونها انسان در هندوستان گاو پرست هستند و از ادرار آن در خمیر دندان و صابون استفاده میکنند. تعداد بسیاری موش پرست میباشند. تعداد بیشماری در بعضی کشورهای اسلامی در ماه خاصی با قمه و زنجیر بجان خود می افتند یا سر و روی خود را غرق لجن و گل میکنند. در امریکای لاتین و غیره دست و بای خود را با میخ به صلیب وصل میکنند. چرا انسان که باید گْل سر سبد تکامل آگاهی بر روی این سیاره باشد اینچنین در جهل و تاریکی فرو رفته است. چرا بشر اینچنین گرفتار آیین ها،ایدئولوژیها احمقانه و نابود کننده شده است او تجربه ی جنگهای بیشمار،بمب اتمی،فقر و گرسنگی را داشته است اما همچنان در توحش و ناامنی زندگی میکند. مغز انسان با تمامی توان خود بسیار آسیب پذیر است. مغز کودکان در حال رشد و تکامل میباشد و بشدت تلقین پذیر و مستعد پذیرش میباشد. بزرگسالان با آموزشهای خود بمقدار بسیار گسترده محتوایات ذهن کودکان را میسازند. بزرگسالان یا محیط ذهن خود را بطریقی به کودکان میدهند تا ذهن کودکان شود و آنان نیز آنرا با تجربیات خود گسترش میدهند. کودکی که در یک خانواده گاو پرست هندی بدنیا میاید به احتمال بسیار زیاد گاو پرست و کودکانی که در خانواده های مسلمان ،کلیمی یا مسیحی بدنیا میایند اکثراٌ مسلمان،یهودی یا مسیحی خواهند شد. و اگر در یک خانواده سوسیالیستی بدنیا آمده باشند سوسیالیست و اگر پدر و مادر آنان سرمایه دار باشند به احتمال بسیار زیاد آنان نیز سرمایه دار بیرحمی خواهند شد. ذهن اکثر انسانها برنامه ریزی شده است و این ذهن ها طبق داده ها عمل میکند. مغز برای عملکرد در دنیای خارج از کالبد نیاز به فکر یا ذهن دارد و اینرا محیط انسان تمام و کمال در اختیار مغز میگذارد و مغز آنرا میپذیرد و شعور و ذهن خود میکند و وقتی چنین شد مغز برای حفظ آن حتی ممکن است کالبد را وادار به جنایت بکند. اصلاح طلبان مذهبی تقریباً تمامی آنان در محیط های مذهبی متولد شده و رشد کرده اند و ذهن محیط (بزرگسالان) ذهن آنان شده است و اگر آنان در خانواده های کمونیست یا مسیحی بدنیا میامدند اکنون مغز آنان در خدمت این ایدئولوژیها میبود. ذهنی که اسیر ایدئولوژی عقب افتاده و سرکوبگری میباشد هرگز نمیتواند صلح دوست و اصلاح طلب باشد. چون مغز انسان در خدمت ایدئولوژیها قرار میگیرد این ایدئولوژیها با توجه به ظرفیت و توان مغز از آن استفاده میکنند. ایدئولوژیها از آن روستایی کم سواد و یا حاشیه نشین محروم شهری برای سرکوب خونین و از آن تحصیل کرده میخواهند در راٍفت و عظمت ایدئولوژیها بنویسند. چون انسان مغز است و مغز تحت فرماندهی ذهن و محتوای ذهن آن ایدئولوژیها هستند بنابراین این ایدئولوژیها هستند که از کالبد انسانها بعنوان ماشین برای گسترش و حیات خود استفاده میکنند.آنها هستند یکی را اصلاح طلب و دیگری را جهادگر و غیره میکنند و اگر بخوبی تعمق کنیم هر یک از این انسانهای بشکلی برنامه ریزی شده اند اما در نهایت باعث تداوم حیات آن ایدئولوژیها میشوند. مغز انسان شکنندگی و ضعف های خود را دارد و بدین علت است که کشتارها در این سیاره بخاطر ایدئولوژیها برای ثروت بیشتر و قدرت پایانی ندارد زیرا مغز هر یک بگونه ای برنامه ریزی شده است. روزی که انسان بر مغز خود تسلط پیدا کرد آن روز پایان حیات این ایدئولوژیها و آغاز دوستی و محبت بین انسانها خواهد شد.
در سایت یوتیوب میتوان به فیلم های هیپنوتیزم نمایشی دسترسی پیدا کرد و اینکه مغز انسان در چه گسترده بزرگی تلقین پذیر است آنوقت میتوان برای مثال مردمی که در کشورهای اسلامی یا کمونیستی مانند کره شمالی زندگی میکنند درک کرد. اکثر آنان به شدیدترین شکلی برنامه ریزی و شستشوی فکری شده اند و بعبارت علمی تر شدیداً هیپنوتیزم دایمی شده اند. با انتقال آگاهی میتوان به بیدار شدن بشر کمک کرد.