Skip to main content

وقتی که قاضی خودقانون شکنی

وقتی که قاضی خودقانون شکنی
Anonymous

وقتی که قاضی خودقانون شکنی میکند. در شهر اردبیل قاضی اسد پور خود در دادگاه ( بی دادگاه) حاضر نشده است

عباس لیسانی به خاطر دیر آمدن قاضی در وقت مقرر، دادگاه را ترک نمود
Çərsənbə Axşamı, 16.12.2013 14:25

گوناز تی وی: بنا به اخبار رسیده به گوناز تی وی، آقای عباس لیسانی روز دوشنبه به تاریخ 92/9/25 طبق تقاضای قاضی اسدپور که به صورت تلفنی توسط رئیس دفترشان دعوت شده بود. در ساعت 8 روز دو شنبه در محل دادگاه انقلاب حضور یافتند. اما بعد از مراجعه به دفتر دادگاه، رئیس دفتر گفته اند که لطفا صبر کنید. آقای قاضی دیداری با دادستان اردبیل دارند و طی چند دقیقه می آیند. بعد از حدود بیست دقیقه و عدم حضور آقای اسدپور در دادگاه آقای لسانی به رئیس دفتر آقای اسدپور متذکر شده اند که به آفای اسدپور بگویید اگر قرار میگذارند که ساعت 8 ملاقات کنیم پس در همان موقع در دادگاه باشند. و نه در دفتر آقای دادستان، و گفته اند که دیگر حتی برای ملاقاتهای غیر رسمی نیز بدون حصول احضاریه کتبی مراجعه نخواهم کرد و علی رغم تقاضای رئیس دفتر، آقای عباس لیسانی دادگاه را ترک کرده اند.

گفتنی است روز یکشنبه مورخه 24/9/92 دادگاه انقلاب اردبیل طی تماس تلفنی از سوی رئیس دفتر دادگاه انقلاب اردبیل با آقای عباس لیسانی از ایشان خواسته شد که صبح روز دوشنبه به تاریخ 25/9/92 در دادگاه انقلاب اردبیل حضور پیدا کنند. اما آقای لیسانی در جواب ایشان گفته بودند که حضور بنده در دادگاه منوط به دریافت احضاریه ی کتبی از سوی دادگاه انقلاب اردبیل می باشد. و درغیر اینصورت بنده در هیچ یک از جلسات دادگاه شرکت نکرده و نخواهم کرد.
در جواب رئیس دفتر دادگاه انقلاب اردبیل گفتند که این جلسه ، جلسه رسمی نمی باشد و چون رئیس جدید دادگاه انقلاب اردبیل آقای اسد پور به تازگی عهده دار این سمت شده اند می خواهند قبل از ورود به پرونده ، مصاحبتی با شما داشته باشند.

به همین خاطر علیرغم تاکید آقای لیسانی مبنی بر لزوم صدور احضاریه کتبی برای حضور درجلسه رسمی دادگاه، وی با دعوت قاضی اسد پور روز دوشنبه مورخه 25/9/92 در این جلسه غیر رسمی حضور یافت اما بنا به دلایل ذکر شده ایشان دادگاه را ترک کرده اند.