Skip to main content

سرنوشت شعار همبستگی خلقهای

سرنوشت شعار همبستگی خلقهای
Anonymous

سرنوشت شعار همبستگی خلقهای تحت ستم سرنوشت بهتری از این که هست نمیتوانست داشته باشد.این همه تنفر از مردم پارسی زبان دلیل شکست دولت شوروی در همه عرصه ها بود .شکست مهلک و تاریخی چپ ها در ایران پس از کودتای 28 امرداد به چماقی برای تهدید مردم پارسی زبان تبدیل شده است. مخالفنان از هر سوژه ای برای این تهدید سئو استفاده میکنند مانند گزارش زیر.

»

آخرین به روز شدن: سه شنبه 13 صفر 1435هـ - 17 دسامبر 2013م KSA 15:33 - GMT 12:33
پدر مسی به اتهام پولشویی و همکاری با یک شبکه مواد مخدر بازداشت شد
پس از فرار از پرداخت مالیات
سه شنبه 13 صفر 1435هـ - 17 دسامبر 2013م




دبی-محمود زقوت- العربیه.نت فارسی
"خورخه مسی" پدر سرشناس ترین ستاره فوتبال جهان لیونل مسی به اتهام "پولشویی" و "همکاری با یک شبکه مواد مخدر کلمبیایی" از سوی پلیس اسپانیا بازداشت شد.

به گزارش سایت ورزشی العربیه خبر بازداشت پدر مسی به اتهام "پولشویی" و "همکاری با یک شبکه مواد مخدر " می تواند تاثیر منفی در آینده فوتبال بازیکن تیم ملی آرژانتین و باشگاه بارسلون داشته باشد.

روزنامه اسپانیایی "مارکا" نوشته است که پدر مسی برای سرپوش گذاشتن بر عملیات پولشویی از نام موسسه خیریه پسرش استفاده کرده است.

این روزنامه افزود که پلیس اسپانیا در حال بازجویی از پدر مسی است و در صورت اثبات این اتهامات وی با مجازات سنگینی روبرو خواهد شد.

بر اساس این گزارش سهم پدر مسی از عملیات پولشویی که منبع آن سود ناشی از تجارت مواد مخدر می باشد ، 10 تا 20% بوده است.

روزنامه "الموندو" در این زمینه نوشت: "پلیس اسپانیا پدر مسی را متهم به پولشویی درآمدهای یک شبکه توزیع مواد مخدر کرد، و او باید در دادگاه حاضر شود تا به این اتهام خود پاسخ دهد."

پیش از این مسی به همراه پدرش در یکی از دادگاهای اسپانیا حضور یافته بود تا درباره اتهام فرار از پرداخت مالیات پاسخ دهد. این دو حادثه که در فاصله کمی برای مسی اتفاق افتاده، ضربه سختی به اعتبار او در صحنه ورزشی وارد خواهد کرد.