Skip to main content

این پول های میلیون ها و

این پول های میلیون ها و
Anonymous

این پول های میلیون ها و میلیاردها یوروئی و دلاری که حالا بعنوان پولشوئی اوباشان آخوند علی خامنه ای در ترکیه مطرح شدن همون پول هائی هستند که تحت نظارت آخوند علی خامنه ای و بعنوان سوغاتی و رشوه خوشمزه و بطورعلل الحساب و پیش پرداخت به منظور قطع کمک های دولت ترکیه به مخالفان بشار اسد بوده است ...همین مقددار و یا بیشترش روانه جیب های نماینذگان و صاحبان صنایع اروپای غربی بویژه کشور سوئد شده است که سنگ علی خامنه ای را در مقابل نخریم های امریکا به سینه بزنند. وزیر آخوندها ظریف ریش بزی طی سفرشون به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس سه جزیره تنب کوچک و تنب بزرگ و ابومسی را عرب ها بشرطیکه دست از حمایت بشار اسد بردارند پیشنهاد کرده ولی عرب ها می گویند این سه جزیره کم است علی خامنه ای ضحاک خرمشهر رو هم بهش اضافه کند!!

البته میلیاردهای دیگری که به روس ها و آلمان ها رشوه دادن که دور میز مذاکره اتمی چنباتمه بزنن و دماغشون رو بخوارونن و گره کراواتشون رو شل و سفت کنن تا بحال گندش در نیومده !!
بنازم به میلیون ها ایران نشینی که با وجود شنیدن اینگونه خبرهای مکرر چپاول های میلیاردی و تحمل فقر وفحشا و اعتیاد و قتل و اعدام و شکنجه و درد اقتصادی آخوندی افتخار دارند که میمون به فضا فرستادن و سی و چند ساله که پای منبر آخوندها چرت می زنن !!بله بله این کشور نشینان محترم در کره زمین نمونن !!