Skip to main content

تا به امروز ساختار قدرت در

تا به امروز ساختار قدرت در
Anonymous

تا به امروز ساختار قدرت در ایران به عواملی مافیایی، نژادی، مالی و نسَــقی بستگی داشت که هر کدوم از اونها هم سهم و محدوده‌ای رو یا در حاکمیت و یا در تجارت برای خود ترسیم و مشخص می‌کردند و به مکیدنِ خون مردم مشغول بودند. بذارید ساده‌تر بگم که این مملکت پُر شده از مدعیانِ مهاجر و مهاجم: (1) "یهودیانی آنوسی" که از دورانِ استر حقِ آبُ گل برای خود قائل هستند مثلِ عسگر اولادیِ تازه مسلمان یا خسرو خوشرو(آخوند روح‌الله حسینیان)، محمود سبورجیان(محمود احمدی نژاد)، دانیالِ قوامی(سعید امامی) و آخوند پورمحمدی، اسدالله لاجوردی، اسدالله بادامچیان، رفیق‌دوست، محتشمی‌پور، عباسپور، امانی، خاموشی، استادی و .. که بیشترشون امروزه تحت پوشش "جامعۀ مؤتلفه" کنترل بازار را در دست دارند، از قیمت‌گذاری ارز و طلا گرفته تا سیاست‌های پولی در بانک مرکزی و حتی کنترلِ بخش‌های مخوف زندان‌های امنیتی و شکنجه‌گاه‌ها و

و خانه‌های امن. (2) "معاودینِ عراقی" مثلِ آخوند شاهرودی، سردار نقدی(محمدرضا ثمانی)، علاءالدین بروجردی و لاریجانی‌ها(دارای شناسنامۀ عراقی)، خود خامنه‌ای(سیّد جواد پدرِ سیدعلی خامنه‌ای یک شهروندِ عراقی بود که در سال ۱۲۷۳شمسی در نجفِ عراق متولد شد که اونم فرزندِ سیدّحسینِ پیشنمازِ عراقی بود) و میرحسین موسویِ خامنه(فرزندِ پسرعمۀ پدرِ سیدعلی خامنه‌ای که از معاودین عراقی بودن!)، علی‌اکبرصالحی و بیشتر قضاتِ ذی‌نفوذ و دادستانِ دادسراها که اکثراً بدنۀ اصلیِ قوۀ قضائیه را تشکیل داده‌اند . (3) "ائمۀ جماعت(خلفای منطقه‌ای)" که بیشترشون از اونجای علامه(!) مجلسی(فرزندِ مقصودعلی درویشِ هندی) بیرون جهیدند و این امرِ محرمانه را از دورانِ صفویه گاهی با شجرنامه‌هاشون به رُخِ دیگر آخوندها می‌کشند، یقین بدونید سیّده فرحِ دیبا نیز اگر از دودمانِ شیخ‌الاسلام لاهیجی‌(از خلفای دورانِ صفوی) نبود در چرخۀ قدرت راه نمی‌یافت. دیگر از این قبایلِ مهاجم نیز هندی‌زاده‌ها(خاندانِ نمازی، خمینی و..) و جبل‌عاملی‌ها... تا بانیانِ فرقۀ بهائیت و زرتشتیانِ اسلام‌پناهُ هندی‌تبار وَ وَ وَ (4) بازماندگانِ خاندانِ قاجارِ اثناعشری از عضدانلوها تا مصدق‌السلطنه‌ها و وَ وَ (5) خان‌ها و خان‌زاده‌های زیان دیده از اصلاحات عراضی (6) فراماسون‌های نوکرِ استعمار از علی‌اصغر حکمت گرفته تا فروغی، تقی‌زاده، هوشنگ نهاوندی تا شریف امامی، آخوند مهدوی کنی و.. که بالغ بر 3500نفر از این وطن‌فروش‌های خدوم در لژهای کشورهای پنجِ بعلاوۀ‌یک فقط در دوران پهلوی عرض اندام می‌کردند.
همۀ اینها در پیکرۀ کشور می‌لولیدند تا اینکه از دوران جنگِ هشت‌ساله به بعد کمی این معادلات بهم ریخت و قدرت اشخاصی از این جماعت بر دیگر گروه‌ها غالب گشت بخصوص پس از تقسیم سود کلان حاصل از تجارتِ هشتاد‌میلیارد دلاریِ تسلیحات بین سرانِ حزب لیکودِ اسرائیل و شخصِ رفسنجانی و شخصِ خامنه‌ای، همچنین انباشت ثروتِ میلیارد دلاری در حسابهای شخصیِ این دو دست‌نشانده، آنهم در دورانِ بحرانیِ جنگِ پُربرکت، چرخۀ قدرت به سمتِ خامنه‌ای و رفسنجانی جهت یافت در آن دورانِ جنگ، قدرت مالی برآمده از دلارهای سیاه با ارقامی چون 266میلیون دلار در کردیت بانک سوییس شعبۀ ژنو(حساب شخصیِ خامنه‌ای، شماره رمزB.C.P.7823 )_ 534میلیون دلار در سوسیته‌ژنرال(حساب شخصیِ سیّدعلی خامنه‌ای، شماره رمز00500-23-833) || در انیون‌دوبانکِ سوسیته‌ژنرال شعبۀ ژنو 383/3میلیون‌فرانک فرانسه(حساب علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی، شماره رمز 22-38-70-39)_ بانک سوسیته‌ژنرال شعبۀ زوریخ 346/7 میلیون دلار(حساب علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی شماره رمز00300-64-183)_ بانک اشپارگاسه شعبۀ سیبورگ آلمان 289/9 میلیون مارک(حساب علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی، شماره رمز 003957-142)_ کردیت بانک سوییس شعبۀ لوزان 438 میلیون فرانک(حساب علی‌اکبر هاشمی هاشمی رفسنجانی، شماره رمز 0323-127300-27) || در درسدنر بانک شعبه دوسلدورف آلمان 167/4 میلیون مارک(حساب احمد خمینی، شماره رمز008-453-797)_ بانک سوسیته‌ژنرال 435 میلیون دلار(حساب احمد خمینی، شماره رمز 00500-32-732)_ بانک اشپار کاسه شعبه فرانکفورت آلمان 148 میلیون مارک(حساب احمد خمینی، شماره رمز 022-700-7592)*** بله! همانطور که ناظرید اقتدارِ مالیِ بوجود آمده از تعاملاتِ مخفیانه با کشورهایی منطقه، فاکتوری مهم در پرتابِ خامنه‌ای به راس هرم قدرت بود. رفسنجانی هم که این میان سرگرمِ قدرت بخشیدن به زیرمجموعۀ خود در بدنۀسپاه اونم با ربودنِ قراردادهای اقتصادی و استخراجی و دیگر مناقضات خارجی و داخلی! متعاقباً نیز جنگِ ناگزیر قدرت بین این دو گرگ، اوضاع را به نفعِ بعضی از نیروهای مرقوم شدۀ بالا تغییر داد، ترورهای خاموش(خفگی، تصادف، سقوط هواپیما، بمب‌گذاری) و عزلُ نصب‌ فرماندهانِ..(ادامه دارد..)