Skip to main content

من نیز به عنوان یک ایرانی

من نیز به عنوان یک ایرانی
Anonymous

من نیز به عنوان یک ایرانی بدون باور به دینی ارزومند و خواهان ازای همه کسانی هستم که در برده گاه لیبرتی به دست سازمان شیعی رجوی در زندان هستند. این افراد دیگر جوان نیستند و حتا بر اساس مقررات نظامی و جنگی معیوب و ناسالم و باز نشته بشمار میروند.همه این افراد از زن و مرد دچا رروان پریشی و بیمار یهای مختلف شده اند.از هر دیدگاهی باید به اختیار خود سرنوشت خود را رقم زنند و به نزد خانواده های خود باز گردند.توانائی جسمی این افراد همانند سرباز تازه نفس نیست. این افراد هرگز به مرخصی نرفته اند و بسیاری نمیدانند جهان دانش تا چه اندازه پیشرفت کرده است.
در سازمان دینی اقای رجوی فرزندی متولد نشد و بسیاری از مردان و زنان در حسرت یک هم اغوشی گشته شدند.
در این سازمان فرزندی متولد شد ولی قلبهای اعضا نه قلب محبت بلکه جهنمی برا ی مخالفان این سازمان و جداشده گان و منقدان شد.

این افراد در حقیت گروگان های رجوی هستندو همه سازمانهای سیاسی ایرانی و جهانی موظف به دفاع از جان این افراد و ازادی این برده گان هستند.حیر ت اور است که در نظام استبدادی رجوی ازادی جنسی فقط برای خود رهبر است و زیباترین احساس جنسی برای پیروان مکتب رجوی جرم محسوب میشود در حالیکه میدانیم
که در جهان متمدن این بگیر و بند های جنسی وجود ندارد ومیدانیم که ابشخور ارتجاع غا لب و مغلوب همان دین ارتجاعی اسلام است .
سازمان و اندیشه دینی حاکم بر سازمان در سراشیبی سقوط قرار دارند و دین دیگر نمیتواند نقشی میهن پرستانه و مثبت در تاریخ ایران به عهده بگیرد.تلاش مستبدانه و خود خواهانه سازمان رجوی برای کسب قدرت به تنهائی با شکست نهائی و سر افگنده گی تاریخی انقلابیون مسلمان روبرو شده است.تاریخ تولد این سازمان با خونریزی اغا ز شد و اکنون با گروگانگیری رو به پایان است . چه جانها ی شریفی که بیدریغ قربانی خیالات و اوهام برخاسته از دین اسلام شدند .