Skip to main content

اقای خوش هیکل با درود

اقای خوش هیکل با درود
Anonymous

اقای خوش هیکل با درود.
ایا شما به تمامیت ارضی ایران باور ندارید؟ اگر باور ندارید میتوانید حدس بزنید چه جهنمی برای همه بوجود خواهد امد؟
میهن پرستان ایرانی هیچ مخالفتی با اموزش به زبانهای قومی در ایران ندارند و کسانی که مخالف تمامیت ارضی هستند جریانات چپ هستند که بیش از 70 سال است که سخن از ملل تحت ستم میکنند و تا سر حد جدائی پیش میروند و متاسفانه جنبش ملی در ایران را به بیراه انقلاب اسلامی انداختند.
شما اساسن چه میخواهید؟ جدائی از ایران و اتحاد همه کوردها برای کشور ی مستقل ؟ برای این کا رنیاز به نیروی نظامی دارید که بتواند دولت ترک را از پا دراورد.ایا ترکان عثمانی تن به جدائی خواهند داد؟
ای کاش زمان قدیم بود و لشگر کورد میتوانست تهران را تسخیر کند و برای مثال سلسله قاسم لویه را پایه گذاری میکرد و همه ایران از ان کوردان بود .برادر چرا اساسن همه ایران را نمیخواهید؟

من با داشتن یک شاه کورد ویا یک رئیس جمهور کورد و یا ترک و یا بلوچ هیچ مخالفتی ندارم.شما نوشته اید که(دهها سال است ملتی به عنوان ملت حاکم در ایران بر اریکه قدرت تکیه زده و به زبان و فرهنگ و تمامی آداب و رسوم خود در سراسر ایران رسمیت بخشیده است و همزمان فرهنگ و آداب و رسوم و زبان سایر ملیت های ساکن در جغرافیای ایران کنونی را ممنوع کرده است و در این راستا برنامه های سیستماتیک برای محو و ژینوساید فرهنگی و زبانی این ملیت ها عملی شده است. ) برادر این هم حقیقت ندارد .ملتی حاکم نیست .این دین است که حاکم است و انهم دین عرب و مردم ایران متاسفانه مسلمان هستند و ربطی به مردم پارس زبان ندارد .خود مردم پارس زبان نیز از ستم شیخ مسلمان و عوامل محمد پسر عبدالله به ستوده امده اند و راهی غربت شده اند.ایا راهی جدا از تجزیه وجود ندارد ؟ چرا و ان انتخابات ازاد و تقسیم قدرت است.بهترین راه حل برای ایران نه جدائی بلکه دمکراسی برای همه و شرکت در سرنوشت همه مردم ایران است.من ارزو میکنم روز ی در دفتر حزب دمکرات کودستان ایران در شیراز تقاضای عضویت بدهم .