Skip to main content

تلويزيون البابليه: قاسم

تلويزيون البابليه: قاسم
Anonymous

تلويزيون البابليه: قاسم سليمانی مسئول مستقيم عمليات نظامی در الانبار است
تلويزيون البابليه گزارش داد منابع نزديک به دولت عراق در مورد توافقات مخفيانه تصميم گيرندگان امنيتی گفتند: قاسم سليمانی فرمانده نيروی قدس، مسئول مستقيم عمليات نظامی در الانبار است و دولت عراق کارش تنها تأمين امکانات لجستيکی يکانهای نظامی است.
دکتر شيخ عبدالعزيز الجميلی از فلوجه به تلويزيون البابليه گفت: اطلاعاتی به دست آمده است که پاسداران و عوامل رژيم ايران در کوبيدن شهرها دست دارند و اين در حالی است که برخی از افسران و کادرهای عراقی دستورات را اجرا نمی کنند.

به گزارش الجزيره، يک منبع در بيمارستان فلوجه گفت بر اثر توپ باران مستمر شهر فلوجه توسط نظاميان مالکی، 7 غيرنظامی از جمله زنان و کودکان کشته و 35نفر ديگر زخمی شدند. از طرف ديگر در يک تهاجم افراد عشاير مسلح به پادگان نظاميان مالکی در اطراف فلوجه، 8تن کشته و 5تن به اسارت درآمدند.
به گزارش تلويزيون رافدين، نيروهای مالکی ورودی و خروجيهای منطقه العامريه در بغداد را بسته و به طور گسترده يی در خيابانهای آن مستقر شده اند.
يک منبع از اداره بهداشت انبار گفت که از زمان شروع عمليات نظامی در استان، بيش از 650نفر کشته و مجروح شدند. مدير بهداشت انبار گفت منابع بيمارستانی در استان، 125 کشته و 541 مجروح را در 3 هفته گذشته پذيرفتند».
به گزارش تلويزيون الرافدين، نيروهای عشاير به مقر گردان نظاميان مالکی در نزديکی ”کارگاههای دباغی“ در گرمه حمله کردند که افراد آن تسليم شدند. آنها همچنين مرکز پليس ”البوعبيد“ در رمادی را مورد حمله قرار دادند و سلاح و خودروهای اين مرکز را به غنيمت گرفتند».
شيخ عبدالستار العلوانی از شخصيتهای عشيره آلبوعلوان به تلويزيون فلوجه عراق گفت: همه ما ضد رژيم ايران هستيم زيرا طرح دستگيری دکتر احمد علوانی و حمله به الانبار از طرف رژيم ايران و دم و دنبالچه هايش در بغداد پيش می رود. به مالکی می گويم به ياری خدا به خاطر اين کار زشتی که در حق مردم استان الانبار مرتکب شدی، تو را به عنوان جنايتکار جنگی و با جرم جنايت عليه بشريت در دادگاههای بين المللی محاکمه خواهيم کرد.