Skip to main content

با سپاس های ملی از نویسنده

با سپاس های ملی از نویسنده
Anonymous

با سپاس های ملی از نویسنده گرامی ایران دوست. ما نه تنها زبان پارسی را باید از واژگان تازی پاک کنیم بلکه باید کوشش کنیم که دیگر زبانها از ستم و تسلط زبان استعماری عرب رهائی یایبند. زبان پارسی بیش از زبانهای دیگر مورد تجاوز زبان عرب قرار گرفته است.
برای نمونه توجه کننید که یک اذری متولد تبریز ویا یک کورد متولد مهاباد با چه ستمی روبرو هستند که در پایگاه استعماری عرب در قم ویا نجف و یا کربلا میخواهند اموزشهای دینی عرب را فرا گیرند.زبان تازی زبان مادری ما نیست .دین تازی هرچند دینی رسمی و اجباری مردم ایران شده است اما زبان و دین تازی هویت ملی ما ایرانیان اذربایجانیان و کوردان راتهدید میکند.برا ی نجات ملی زبان پارسی چاره ای جز پارسی نویسی و اذری نویسی و کورد نویسی و بوجود اوردن واژهای تازه و هم اهنگ راهی برای این زبانها وجود ندارد.

.همین گونه است که واژگان تازی از زبانهای ملی ما مانند اذری و کوردی باید بیرون انداخته شوند.چرا یک اذر ی نمیتواند با خدای خود به زبان اذری و یا ترکی سخن بگوید؟ این اذری ان کورد و ان شمالی باید به زبان خود با خدا ی خود سخن گویند .
استعما راسلامی حاکم بر ایران مروج و مبلغ زبان و دین عرب است و صد در صد ضد ایرانی است هر چند به زبان پارسی سخن میگویند ولی قلب انها برای برای عرب و دین عرب میزند. توجه دارید که سالیانه صدها ملیون دلار خرج دین و زبان عرب در حوزه ها میشود. احمد ی نژآد ( یعنی از نسل محمد ) گفته است که تا کنون 760 ملیارد تومان به حوزه ها داده است.
ایا یک میهن پرست ایرانی چنین خیانت فرهنگی را میپذیرد؟ همین چندی پیش بود که در دبستانی بخار ی مدرسه جان چند دانش اموز ایرانی را گرفت.در شهر اشغالی قم بیش از 30000 هزار طلبه خارجی به خرج ملت ایران دین عرب را فرا میگیرند.