Skip to main content

با سلام خدمت همه دوستان عزیز

با سلام خدمت همه دوستان عزیز
مرحوم مسؤل سابق کامنتهای ایران گلوبال

با سلام خدمت همه دوستان عزیز. چند روزی بود که من قیلپاچ کرده بودم و در بیمارستان بودم و شما هم از دست من راحت بودید و این کیانوش توکلی هم مشغول تایید کامنتها. آخه او اصلا کاری نداره که توی کامنتها چی نوشته شده، فقط بلده که تایید کنه. انگار که تکمه حذف کامنتش خرابه. باید با مسؤل فنی صحبت کنیم که یک آچار کشی تو قسمت کیانوش توکلی بکنه.
***
چی شده بود که قیلپاچ کرده بودم؟ نگران شدید؟ نه نگران نباشید چیز مهمی نیست. بعضی‎ها می گویند که که از بس سیگار کشیده‎ام به این روز افتاده‎ام، بعضی‎ها هم میگن که از بس سانشور کرده‎ام، نفرین کامنت نویسان منو گرفته، دوستام میگن از بس چلوکباب و جوجه کباب و خاویار و ویسکی و کنیاک خورده‎ام، اینطوری شده‎ام ولی خودم فکر می‎کنم که چیب دکترها خالی شده و بیخودی به من میگن مریضی که جیبشونو پر کنن.
به هر حال فعلا که حالم بد نیست و می‎تونم روزی یکی دو ساعت

پشت کامپیوتر بشینم و هی سانسور کنم. راستی توی این چند روزه که شماها نفس راحتی از دست من کشیدید، بعضی‎ها سوءاستفاده کرده و پیشنهاداتی داده‎اند که کمی که بهتر شدم به "ما آنها رسیدگی خواهم فرمود!!!" (اینجاشو ناصرالدین شاهی نوشتم که حال کنم) چند تا کامنت هم مستقیما خطاب به من نوشته شده که حتما به آنها و البته یک به یک یا همه باهم جواب خواهم داد. بگذارین کمی استراحت بکنم بعد. فعلا شما را به تیغ برنده و تیز کیانوش توکلی می‎سپارم که اصلا نمی‎بره. البته این احتمال هم وجود داره که این کیانوش توکلی به من کلک بزنه و اصلا خودش کامنتها رو تایید نکنه بلکه بده دست یکی دیگه و الکی به من بگه که: "خودم به کامنتها می رسم". ولی به هر حال: انشاالله که گربه است.