Skip to main content

زمانی که پیرمردی که خود را

زمانی که پیرمردی که خود را
Anonymous

زمانی که پیرمردی که خود را رهبر انقلاب مملکتی مینامید نوجوانی سیزده ساله بود. و راستی روشنفکرانش هم همینطور.

فقط لطفا آقای گلمرادی لطفا باز دوباره از دیوار سفارت امریکا بالا نروید که دیگر خیلی تکراری شده.
بخصوص در این قسمت اتفاقا هیچ تفاوتی هم با همان خمینی و دانشجویان خط امام ندارید. یعنی ببخشید شیطان بزرگ!
اگر خواستید از روی عادت تاریخی حتما یک لگد الکی نثار آریامهر بکنید که خوب هیچی. از مبارزان ضد امپریالیستی مانند شما که هنوز دنیا برایشان دو رنگ سیاه و سپید بیشتر ندارد جای تعجب نیست. در زمان نوجوانی نیز ما با این طرز فکر کودکانه همین گلی را به سر تاریخ و مملکت زدیم که میبینید. با چنین نتیجه درخشان.
من شما را نمیشناسم اما اگر میرزا آقا عسگری هم همین طرز فکر شما را دارد جدا متاسفم.
من نمیدانم شما کجای دنیا تشریف دارید اما محض اطلاع سرکار در شهر کوچکی در ایالت ایلی نویس که من درس میخواندم شاید بیش از سی شاخه مختلف دین مسیحی کلیسای خودشان را داشتند. مسلمانان به همین ترتیب و بقیه ادیان هم. نوابغی مانند شما اگر میتوانستید حتما قوانین آریامهر لعنتی که هیچ قوانین امریکا را هم میرفتید عوض میکردید که مبادا مردم بقول شما نادان کلیسا باز نکنند بلکه کلاس قران ببخشید "مکتب تحلیل و تکذیب قرآن به زبان ساده" سرکار نام نویسی کنند!
من نمیدانم تا کی روشنفکران ما میخواهند دست از سر تز های غیر دموکراتیک و من در آوردی خود بردارند.
آرزو میکنم روزی آخوندها گورشان را از ایران گم کنند و مردم بتوانند مثلا امریکا هزار جور مسجد و کلیسا و خانقاه و میخانه و بت خانه و خلاصه هرجور مرکزی که خوشحالشان میکند و به زندگی شان معنی میدهد بدون سین جیم تاسیس کنند.، آته ایست ها و همجنسگرا ها در کنار مذهبی ها با خوبی و خوشی زندگی کنند و هیچکس برای دیگری امر به معروف و نهی از منکر نکند....