Skip to main content

اقای بابک داد گرامی سلام

اقای بابک داد گرامی سلام
Anonymous

اقای بابک داد گرامی سلام .ای کاش من ترکی بلد بودم و این حرفها را به زبان مادری شما مینوشتم تا شما بهتر متوجه میشدید که خطا کجاست.در همین سایت اسامی 1500 اخوند در تبریز وجود دارد که همه انها نه به زبان پارسی بلکه به زبان مادر ی شما ترکی سخن میگویند و مفت میخورند و می خوابند. گاهی هم روضه حضرت عباس میخوانند. خرج این 1500 اخوند از کجا تامین میشود ؟ به چه زبانی سخن میگویند؟ ترکی .چه تبلیغ میکنند ؟دین اسلام وتشیع شاه اسماعیلی .در همه شهر های اذربایجان این وضع شرم اور وجود دارد که اخوندهای اذری سر مردم اذری زبان را شیره میمالند یعنی انها را فریب میدهند گول میزنند .در مساجد تکیه ها و هیت های عزاداری مردم تبریز و دیگر شهرها به زبان ترکی برای همشهری اقای بنی طرف یعنی حسن وحسین علی اکبر و علی اصغر و دو طفلان مسلم گریه میکنند.

در اطراف شهر باکو در اذربایجانشمالی مانند اذربایجان جنوبی بساط روضه حضرت زینب و دیگر مرده گان عرب همچنان به زبان ترکی رواج دارد .
خرج و مخارج دین در ایران بی حساب و کتاب است و بودجه بزرگی بر دوش مردم اذربایجان گذاشته است.

بی زحمت خود حساب کن ببین خرج همین 1500 اخوند در ماه با خانواده و گرایه خانه و رفت وامد ومهانی دادن فقط در تبریز چقدر است ؟ 1500 ضرب در ماهی دو ملیون میشود چقدر ؟ فقط در تبریز
حساب کن سالیانه چقدر پول مردم اذری خرج سفر به گربلاو مکه و مدینه و دیدار ان خواهر و برادر عرب در قم و مشهد است. حساب کن پول برق و اب و خدمات مساجد ها در اذربایجان از کجا تامین میشود؟

خوب نقش زبان پارسی در ایمان ترکان به دین عرب و گفتار به زبان ترکی در کجاست؟

مشکل در شناسائی دو اذربایجان شمالی و یا جنوبی نیست مشکل تسلط اخوند است که همچو بختک روی سینه مردم خوابیده است.
وقتی شما بدنیا امدید در گوش شما اخوندی ترک به زبان عربی اذان گفت و ملیونها ترک با زبان عرب بدنیا امدند و به زبان عرب انالله و انا علیه راجعون از دنیا رفتند بدو ن انکه بدانند روح خود را به پیغمبری غیر ترک داده اند.انچه حتا در بین ترکان نفاق انداخته است زبان پارسی نیست بلکه دین اسلام است یعنی تشیع و اهل تسنن.دشمنی ترکان و کوردان نه بر سر زبان بلکه بیشتربر سر حقانیت شیعه و یا حضرت عمر است. جنگ شاه اسمعیل با ترکان عثمانی نه به بخاطر اب و خاک بلکه بیشتر برای دین بود ونه بیشتر .