Skip to main content

فقط یک دقیقه سکوت در گرامی

فقط یک دقیقه سکوت در گرامی
Anonymous

فقط یک دقیقه سکوت در گرامی‍داشت از دست رفتگان راه آزادی و دمکراسی؟ حاضرین محترم در جلسه اتحاد چپ یک دقیقه جون شماها خیلی کمه ؟ جواب از دست رفتگان راه آزدای و دمکراسی بعد از فوت تون و ورود به دنیای دیگرچی می خواید بدید و اصلا" می تونید تو صورتشون نگاه کنید فقط یک دقیقه بیادشون بودید ؟ ازدست رفتگان راه آزادی و دمکراسی آخه از خودشون نمی پرسن که درآلمان بیادمون افتادن و اونم برای فقط یک دقیقه ولی ایرانی های ایران نشینان که چند ده میلیون میشن (البته چند میلیونش هم از ایرانی قلابی ها تشکیل میشه که با یورش تازی به ایران در ایران تولید شدن که آخوندها و آخوند زاده ها و نوکرانشون و گماشته هاشون و کلفتانشون قصابان آدم کششون باشن جژء این چند ده میلیون ایران نشین نیستند) سی و چند سال سکوت طولانی

در قدردانی از دست رفتگان راه آزدای و دمکراسی انجام دادن که از یک دقیقه آلمان نشینان اتحادیه چپ خیلی حیلی خیلی ها زیادتره پس حاضرین در اتحادیه چپ لطفا" دست منت برسر رفتگان آزادی و دمکراسی نزارن !!
آخه عزیزان چرا ؟ من غلط بکنم بخوام توهمتی به حاضرین در جلسه اتحادیه چپ بزنم که یا آیا تا بحال از کاسه سرشون و مغزشون عکس برداری مغناطیسی MRT انجام دادن که مشخص بشه که اصلا" مغزی در کاسه سرشون هست ؟ و یا اگر هست چقدر بزرگیشه ؟ شاید به اندازه یه دونه گردو خشک شده باشه و به دیواره کاسه سرشون چسبیده باشه ؟ اصلا" این جماعت نمی خوان بفهمند که داخل آکواریوم شیشه ای امپریالیست های دست و پا می زنند ؟ تا کی با آچار پیچ گوشتی های مصلحتی مارکس و لنین می خوان برای چند ده میلیون ساکن ایران پیچ و مهره های خوشیختی رو شل و سقت کنند و چرخ رو برای چندمین بار اختراع کنن و برعلیه سوپرمکانیک های حرفه ای مانند امپریالیست های جهانی کشورهای سوپر صنعتی و با سابقه استعمارگری چند صد ساله و همه فن حریف بچنگن ...؟ یک بار در سی و چند سال پیش موفعیتی که امپریالیست پیش آورده بود و اگر همین کاسب کارهای سیاسی نبودند و سر منافع و پست و شغل های حکومت گری با همدیگر در نیفتاده بودند و انقلاب مردم رو دو دستی به امپریالیست آخوندی مانند توده ای ها و...و...تقدیم نکرده بودند کار به یاد یک دقیقه ای یادبود از دست رفتگان راه آزادی در آلمان نمی کشید...!!!واه ..واه ...واه چه دورانی بود یه عده وازده دانشگاهی خارج نشین که می دانستن از راه درس و مدرک پول کلان در آوردن سخت است و تنها از بالا رفتن دیوار سیاست می توان به هدف رسید چی از هم در بخش جزوه ها و کتاب های با محتوای سیاست یادگرفتن و امپریالیست شناسی درزمان کوتاه و اونم فقط از طریق گروه سیاسی ما ....!! جلسه اینجا....جلسه اونجا...اگر یکبار در جلسه بودی و محملات و روضه خونی ها گوش می کردی دفعات دیگر هم مجبور بودی و مجبورت می کردن بازهم شرکت کنی ؟ بیا دارن افشاگری می کنن؟ کجا بودی چرا نیومدی ؟ نکنه رفتی با شاهی ها ؟ نکنه ساواکی هستی؟ نکنه بچه بورژوا و سرمایه دارهستی؟ نکنه بچه مسلمون شدی؟ بیا دیگه ؟ بیا این اعلامیه های آنالیز دزدی های شاه رو بگیرو بخون که نگی که کمونیست بده! اعلامیه پشت اعلامیه رنگ ووارنگ که دانشجویان و زحمت کشان ومردم ایران بشتابید...آنها هم مغزهایشان رو در خانه گذاشتند و با کله های بدون مغز ولی با زبان های دراز و پرچم سوزان وارد تله های امپریالیست ها نفت مفت خوارتکزاسی ها و اروپائی ها "آب و گاز و برق مجانی و دلاری فروش نفت سر سفره " شدند !! حیف حیف که انقلاب هنوزنرسیده و رشد نکرده واقعی مردم ایران رو گروهک های سیاسی جور به جور به بی راهه ونابودی کشاندند و حالا هم برای کشته شدگان ماتم گرفتن !!