Skip to main content

دوستان عزیز چپ .متاسفم که

دوستان عزیز چپ .متاسفم که
Anonymous

دوستان عزیز چپ .متاسفم که باید اعتراف کنم چپ د رایران و جهان اینده ای نخواهد داشت. انچه شما هم اکنون در سپهر خیال خود دارید در شوروی سابق و اروپای شرقی تاریخ شده است.ازادی و سوسیالیسم اشتراکی باهم یکی نیستند و ره به جائی نخواهند برد.
نماینده بزرگ چپ در ایران بنام حزب توده با تمام فداکار یها با زحمات صدها و هزاران انسان شریف با شکست تاریخی روبرو شد و هم اکنون دم برو برده و در انتظار خروج طبقه کار گر است.شما از نظر فکری و سازماندهی و پشتیبانی جهانی هر گز به پای حزب توده نخواهید رسید و بدون شک بدون حزب توده کاری از پیش نخواهید برد .حزب توده زادگاه همه چپها در ایران است.

انچه در نظر دارید با این (نیروهای پیشبرنده استراتژی سیاسی، امکانات برای تحقق استراتژی چپ
جایگاه جنبش‌های کارگران، زنان، ملیت‌ها / اقوام، جوانان و سایر جنبش‌های اجتماعی و مطالباتی در استراتژی ما) هر گز عملی نخواهد شد .سران این ملیتها از هم اکنون در عراق و سوریه ترکیه اهنگ خود مختاری میزنند .شما چگونه میخواهید این جمع اضداد ملیتها و اقوام را در ایران سامان دهید؟
بهترین شعار و هدف برای همه مخالفان نظام شیطانی اخوندی ازادی انتخابات ازاد و حفظ تمامیت ارضی در ایران است .مطمن باشید که توانائی اداره اینده ایران را با ان تقاضاها و اهداف ضد ونقیض برای یک ماه نخواهید داشت و کار به جنگ و اشوب خواهد کشید.اگر این کشور مانند سوریه و یا عراق شود امکان هیچ گونه تبلیغی برای شما نخواهد بود ولی در یک ایران متحد و قانونمند ازادی تبلیغ برا ی نظر مخالف وجود دارد.