Skip to main content

آنهایی که در ایران زمین،

آنهایی که در ایران زمین،
Anonymous

آنهایی که در ایران زمین، عقاید و باورهایشان، قلب هایشان را از انسانیت تهی نموده و پر از کینه، خصومت، خشونت و سنگدلی نموده اند دو گروه رهبر و فقیه پرستان در حاکمیت– در راس آنها خامنه ای- و فرقه مجاهدین خلق – به رهبری مسعود رجوی – هستند.
امرالله جان، در آنجاهایی که در نظراتم بدون تعارف به انتقادهای تند و تیز روی آورده ام، گرایشت به مجاهدین را احساس نمودم، و در جایی که از دوستی و رفاقت حرف زدم به یاد قلب پاکت و انسان دوستیت افتادم. آنجایی که می گویم برو مطالعه کن منظورم این است که چنانچه از قالب جانب داری یکی از این دو گروه بیرون بیایی و بطور واقعی عملکرد هردوی آنها مد نظر قرار بدهی و بی طرفانه تجزیه و تحلیل کنی خواهی دید که آبشخور هردو گروه و یا هر دو فقیه یکی است و آنها لازم و ملزوم یکدیگرند، هیچ کدامشان بدون کمک آن یکی قادر به ادامه حیات نیست و در گذشته امثال تو و من را آلت دست

خودشان قرار داده اند.
اگر می گویم این گروه مخالف حاکمیت مرتجع و یا مرتجع تر از حاکمیت است بی دلیل نیست. در فرهنگ فارسی مرتجع به فرد و یا گروهی اطلاق میشود که "معتقد بازگشت به اصول پیشین و مخالف با دگرگونی ها و پیشرفت های اجتماعی" کنونی باشد. مگر هردوی این گروه عامدن و عملن تابع عقاید ثابت اسلامی و مقید به قوانین و ضوابت بی چون و چرای شیعه گری از جمله مقدس شمردن شهادت و از میان برداشتن هر مخالف و منتقدی نیستند؟ مگر چیزی غیر از این از هردو گروه دیده شده است؟ تفاوت در این است که حاکمیت خیلی صاف و پوست کنده عقایدش را رو میکند. به هر اندازه که بخواهد بگیر و ببند راه می اندازد، زندانی مینماید و یا به تیره دار میکشد و انجام همه این نامردمی ها را به گردن اسلام می اندازد اما وقتی مجاهدین همان کارها را میکنند، با حیله و تزویر آن را به اسلام انقلابی ربط می دهند. مجاهدین نه تنها مجری تمامی آنچه که رژیم انجام میدهد هستند بلکه به دوز و کلک و پیچیده گی ها و عوام فریبی هایی دست پیدا نموده اند که اگر بر خر حکومت سوار شوند به کمک همین واژه "اسلام انقلابی" بلایی به سر ملت ایران خواهند آورد که داعشی های عراق، القائده ای ها و طالبان های افغان و خمینی گرایان ایران و دیگر هم مسلکانشان در آن منطقه در برابرشان لنگ خواهند انداخت.
برای اینجاب اصلن مهم نیست که طرفداران و هواداران این دو گروه چه میگویند و چه می نویسند بلکه به نظرات بقیه هموطنانم احترام میگذارم، چرا که هر آنچه از این دو گروه ولایت مدار دیده و شنیده ام هیچگونه انطباقی با اصول انسانیت، دموکراسی و حفظ حرمت آزادی نداشته است. آنچه می گویند و می نویسند نه بر آمده از عقل سالم و بکار بردن منطق است، بلکه به پیروی از رهبران دور و نزدیکشان است که کشور ما را به نابودی کشید ه اند و در صدد اشاعه این سم مهلک به تمامی جهان هستند.
مگر یادت نمی آید که مهدی ابریشمچی میگفت که بعد از پیروزی برای بچه های مجاهدین مدارس مخصوص، جدای از دیگر بچه ها تاسیس میکنیم و ارتش آزادی بخش را به سراسر جهان گسترش می دهیم. مگر اکنون داعشی ها چیزی غیر از این میگویند؟ مگر آنها ارتش خودشان را ضد آزادی می دانند؟ مگر حاکمیت، سپاه پاسداران را سپاه اسلام در مقابل کفر نمی نامد؟ اینها چه فرقی با یکدیگر دارند؟ آیا هیچکدام از آنها یک رسانه عمومی بمانند اینکه من و تو در آن مقاله و یا نظر می گذاریم دارند؟ آیا یک نمونه دیده ایم که این دو گروه به رای مردم احترام بگذارند؟
مهم این نیست که تو بدانی من کدام عبدالله هستم، بلکه مهم این است که دوستت داشته و دارم. به انسانیت و انسان دوستیت احترام می گذارم و پیشنهادم این است که وجود پاکت را با کمترین گرایشی به این دو گروه دارای عقاید ضد بشری و بدور از انسانیت آلوده نکنی.