Skip to main content

این مرد مسلمان این ایت الله

این مرد مسلمان این ایت الله
Anonymous

این مرد مسلمان این ایت الله اسلامی بدون هیچ گونه عذاب وجدانی بدون عشقی به زادگاه خود بدون عشقی به انسان بدون داشتن دغدغه میهن بدون دلواپسی برای این ان و بدون روزی کار کردن و پول دراوردن و بدنبال کار گشتن بی انکه بداند غربت چیست بی انکه بداند بی پولی چیست بی انکه بفهمد خانه بدوشی چه معنا دارد عمری را فقط برای اسلام و جنایت و ادم کشی وعده بهشت رسیدن به حوری غلمان و دروغ و فریب وسپری کرد.کارنامه یک رهبر مسلمان هیچ نکته مثبتی در خود ندارد .انچه هست کوشش در راه عملی شدن خشونت اسلامی و مخالف را از بین بردن .این پیرو دین نبی در روح همان زمان قریش زندگی میکرد .مانند تخم حشراتی که در طول زمستان در اعماق زمین جای دارند و با رسیدن گرما سر از گور بر می ارند با انقلاب اسلامی این موجودات بخت بر گشته از دل غار ها و دخمه ها و حجرها بیرون خزیدند و عربده کشان به جنگ فرهنگ و

تمدن و پیشرفت و ادمی رفتند.
کارنامه اسلام مملواز این گونه موحدان است که بی هیچ دریغی حتا فرزندان خود را میکشند.سایت شیعه مینویسد (


آيت الله محمدي گيلاني

يکي از بارز ترين نمونه ها در اين خصوص نحوه برخورد آيت الله محمدي گيلاني در قبال دو فرزند ناخلف خود مي باشد که در جریان بلوای منافقین در خرداد سال 60 ، به همراه عده زیادی از منافقین دستگیر شدند. در آن زمان، برخلاف امروز، که فرزندان خواص! حاشيه امني جهت انجام اقدامات خود احساس مي کنند، فرزندان ايشان گرفتار تيغ عدالت پدر شده و نهايتا حضرت آیت الله خود شخصا آنها را محاکمه و حکم اعدام را صادر نمود. شاید به پاس همین عدالت‌طلبی و بی‌توجهی به ملاحظات خانوادگی در راستای حفظ نظام بود که 28 سال بعد رئیس جمهور در دیدار با ايشان وي را مدال افتخاري بر سينه ملت ايران دانسته و افزود: «آیت الله محمدی گیلانی عدالت را از خودشان آغاز کردند.») توجه فرمودید که معنای عدالت چیست؟
اگر او مسلمان نبود ایت الله نبود فرزند خود و دیگری را به حکم دین و قران نمیگشت. چه بسیاری از مسلمین که فرزندان خود را به کمیته و سپاه لو دادند.
این دسته از مسلمین هر گز برای خود برای کشور خود برای دیار خود زندگی نکردند انها ادمی هائی کوکی هستند که برای مردی زندگی میکنند که بهشت میفروخت و وعده دروغ میداد و هنوز هم هستند مردمانی که فریب ان خیال خام را میخورند.