Skip to main content

هیچ آدم و انسان بالغ وعاقل

هیچ آدم و انسان بالغ وعاقل
Anonymous

هیچ آدم و انسان بالغ وعاقل اجازه نمیدهد پلنگ ها و ببرهای وحشی بابت پوست خوشگلشان آنها آزادانه در خیایان های کشورش ول باشند و باز هم می داند که پلنگ و ببربراشون خوشگل بودن آدم ها انسان و حیوانات دیگر نیست وبه آنها رحم نمی کنند و می کشند!!
اگر دلسوزان زنان محجبه دار ازخانم های محجبه محترم بپرسند که آیا با بی حجابی زنان انگلیسی موافق هستند یا خیر؟ فوری بی حجابی رو محکوم کرده و دهان به فحاشی باز می کنند همشون بدن ...نجسن...عرق خورن ...گوشت خوک می خورن ... دین شون قلابیه...خدا اسلام همشون رو نابود کنه! و اگر باز هم از زنان مجبه دار انگلیس بپرسن با همه این فاسدی ها و نجسی ها تو و شوهرت اینجا چیکار می کنی و اگر کشوراسلامیت که ازاون جا به انگلستان اومدی بهتره پس برگرد برو اونجا ؟ فورا" جواب میده که چشمت کور به تو مربوط نمیشه و یا مگه صاحب انگلستان هستی اینجا زمین خداست وفضولی موقوف !!!

حالا باز هم اگه از همین زنان محجبه دار بپرسید که اگه زنان انگلیسی بدون حجاب در کشورهاتون که از اون جاها به انگلیس میان می خواستن مثل شماها این ور اون ور برن بهشون اجازه میدادید؟ جواب میدن خیر اصلا" اجازه بهشون نمی دادیم و باید کشتشون ویا زندونیشون کرد و یا وادراشون کرد مثل ماها محجبه بشن !!! پس پلنگ پلنگ است نباید گول پوستش رو خورد و باید برود به همان قفسی که لیاقت ان را دارد و نباید گذاشت اینها که علنا" و یا باطنا" دشمن آزادی هستند درکشوری که آزادی در آن است حتی پیاده شوند!!
همین زنان محجبه دار اسلامی هم بودند و هستند که در تظاهرات تهران با چاقو و قمه از زیر چادرهاشون جوانان و "بد حجابان" را زخمی می کردند !!..آهای محجبه دار انگلیس نشین اگه می بینی بابت مجبه بودنت بهت حمله می کنن پس کاسه کوزه ات رو جمع کن و برو کشورت اون قران هم یادت نره با خودت ببر !!هرچی میمون زشت تره بازیش بیشتره !!