Skip to main content

انچه از این نوشته بدست می

انچه از این نوشته بدست می
Anonymous

انچه از این نوشته بدست می اید شناسائی دو دشمن دیرینه است یکی پان پارسها و دیگری ارامنه.
بر عکس خود این نویسنده است که تخم تنفر و انزجار را د رنوشته خود از ارامنه و مردم پارس زبان بوجود می اورد.
بزبان ساده اقای محترم نه تنها شما بلکه همه ایرانیان بخاطر وجود نظام اسلامی در عذاب و فشار هستند و شما تنها نیستید ولی این فشار زندگی در غرب را به حساب ارامنه و پارس زبانها نگزارید.این زندگی کنونی ما در غرب و یا ایران نتیجه بیش از نیم قرن دشمنی با نظام سابق و مردم پارسی زبان از سوی طرفداران همسایه شمالی است.من انتظار تنفر بیشتری علیه مردم پارس زبان و ارامنه در صورت فضای مناسب خواهم داشت و به همین دلیل از نوشته شما تعجب نکردم.
من بیشتر برای اقای لوائی متاسفم چر که ایشان همانند بسیا ری از نویسندگان چپ نیز قربانی همان سیاست دولت شوروی شده است. شوروی و فرقه دمکرات

دیگر نیستند بلکه اثرات مخرب روحی روانی انها همچنان ادامه دارد. وقتی شما مینویسید( در عمرم کسی نیستم و نبودم که به قدرت و بازی های سیاسی بلی بگویم. )این سخن از پایه خطاست.اگر کسی نیستی هیچ قدرتی بدنبال شما نخواهد امد اگر روزی کسی شوی شاید قدرتی بدنبال شما بیاید.مانند اقای رجوی و بعضی ها.
نویسنده محترم خوشبختانه هم در باره پارس ها خطا میکند و هم در باره ارامنه .دشنمی وجود ندارد و انچه هست تراوش ذهن ماست. تاسف من بیشتر این است که نسل باسواد این کشور چه اذری و چه ترک و عربزاد و بلوچ کورد پارس زبان همه و همه قربانی شعار های فریبنده شدند و از وظیفه اصلی خود نویسندگی فاصله گرفتند. در غرب همه پناهندگان در امان هستند ولی در صورت ناامنی و تهدید جمهوری اذربایجان سرزمین پدری همه ماست و درد های ان برای همه باز است.