Skip to main content

کیانوش عزیز؛

کیانوش عزیز؛
اقبال اقبالی

کیانوش عزیز؛
1-اگر فیلم ها یکی دوتا بود؛ می توانستم در مورد آنها تردید کنم. روزی نیست که فیلمی از جنایات تازه اسلامگرایان داعشی (اعدام در میدانها با فریاد الله اکبر و ...) منتشر نشود. دو ساعت پیش اعدام یک کودک و انداختن او در گودال به جهان مخابره شد. در این مورد نمیشه گفت که اینها نواراند ... (در جریان اعتراضات آستانه انقلاب بهمن، ارتشبد ازهاری، طی نطقی در مجلس سنا گفت: «شعارهای پشت بام مردم صدای نوار ضبط صوت است.»).
2- نوشتی که: "اين هماني با داعش وطني نادرست است در كدام حمله پاسداران به يك مهمانان بدينگونه دختران را به رگبار به بسته اند ؟"
اخبار تجاوزات گروهی را بیاد دارید که مرتب در ایرانگلوبال بازتاب یافت؟ به عقب تر برگردیم. می توانی تعداد دختران اعدامی را تصور کنی؟ می دانی به چه تعداد از فرزندان این کشور به حکم اسلام در جریان شکنجه و قبل از اعدام تجاوز شده است؟؟؟

آری این همانی نیست؛ چرا که اسلامگرایان شیعه سیستماتیک و سازمانیافته تر عمل کردند و داعش 10 سال دیگر هم سبک کار خود را تکامل خواهد داد.
3- کیانوش جان میدانی که کمیته ای در کرج و ... وجود داشت که بچه های مردم را به جرم رعایت نکردن پوشش اسلامی - عربی دستگیر می کردند و مورد تجاوز قرار می دادند.
می دانی که از سال 1359 کهریزک ها بر پا بود؟؟؟ بچه های دختر را از پشت میزهای کتاب به خانه های امن می بردند و مورد تجاوز قرار می دادند؟؟؟ زمانی که رژیم سرنگون شود ملت نه تنها نظام، بلکه مجرمین را بجرم جنایت علیه بشریت محاکمه خواهد کرد.
4-عمر تاریخ خونبار اسلام سیاسی در ایران بسر رسیده است و اسلام دمکراتیک یک جوک تهوع آور است. به نقش سروش، خاتمی، رجوی، بنی صدر و ... (هر کدام در جایگاه و موقعیت خودشان) بنگر و بر اساس پراتیک شان قضاوت کن.
5- کیانوش گرامی بگو وقتی قرار است حکومت اسلامی باشد؛ چگونه می توان در یک نظام دینی - قرانی از برابری انسان؛ "کفار"، "مسلمانان"، زنان، مردان، "زناکاران" و ... سخن گفت؟ در یک نظام دمکراتیک باید دست اسلام، قران و اسلامگرایان از زندگی مردم کوتاه شود و به حوزه شخصی رانده شوند. دمکراسی در ایران از مسیر نقد روشنگرانه اسلام، نفی سیاسی حکومت اسلامی و بیداری و خودشناس ملی میسر است.
6- بله بین اسلامگرایان تفاوتهای کمی وجود دارد؛ همانگونه که میان جنایتکاران حاکم بر میهن ما !!! از همینرو نباید در تله جناح هائی که ادا و اطوار دمکراتیک در می آورند سقوط کرد.
7- در خاتمه باید بگویم که در شگفتم از نادیده گرفتن این همه جنایت اسلامگرایان در 35 سال گذشته و این پرسش که : "در كدام حمله پاسداران به يك مهمانان بدينگونه دختران را به رگبار به بسته اند"؟؟؟ پاسخت را باید پدران و مادرانی بدهند که صبح زود با صدای زنگ از خواب بیدار شده و دستمال خونین و مقداری پول پاسداری به انها داده است ... "دخترت به حکم قرآن و اسلام اعدام شد..."