Skip to main content

به نظرم تیلبودی که در این

به نظرم تیلبودی که در این
Anonymous

به نظرم تیلبودی که در این نوشته به اصغر کیانی داده شده پیشنهاد منطقی و عاقل پسند هست. اگر فکت‌های درج شده در " فـــراخـــوان بــرای تـحـت فـشـار قــرار دادن دولـت هـلـنـد جـهـت دسـتـگیــری مــزدوران وزارت اطــلاعــات در ایــن کــشــور" و همچنین اعترافات احمد جعفری صحت ندارد، اصغر کیانی علناً آن را در همین سایت ایران گلوبال ( که یک سایت کاملاً بیطرف و مستقل و دمکرات منش هست) تکذیب کند تا هم سرکردگان وزارت اطلاعات که از ایران به او فرمان می دادند، هم سازمان اطلاعات و امنیت هلند که

مکالمه تلفنی او با سرکردگان وزارت اطلاعات را ضبط و به دادگاه ارائه کرد و در جریان ریز مسائل هست و همچنین مردمی که از این جریان بی خبرند بخوانند. ما هم می توانیم تکذیبه او را بر سر سازمان اطلاعات و امنیت هلند بکوبیم و آنها را وادار به اقدامات جدی‌تر کنیم. بخصوص که خودشان گفتند کسی که از ایران با اصغر کیانی در هلند تماس می گرفت همان فردی است که مقدمات ترور دکتر قاسملو را فراهم کرده و اسمش هم در آن پرونده آمده است.
منهم پیشنهاد می دهم بجای اینکه شب و روز برای این و آن پیام خصوصی بفرستد و آسمان و ریسمان بافی کند، دست به عمل توصیه فوق بزند. خانمی از سوئد به من گفت که او بخاطر یک لایک در زیر فراخوان برای دستگیری مزدوران کلی مشکلات برای من ایجاد کرد.