Skip to main content

اگر حماس از حیاط بیمارستان و

اگر حماس از حیاط بیمارستان و
Anonymous

اگر حماس از حیاط بیمارستان و پشت بام خانه ها و مساجد موشک به اسراییل نمی زد, آیا کشته غیر نظامی, آنهم در این تعداد وحشتناک وجود داشت ؟
صرفا جهت اطلاع شما عرض می کنم که چنانچه تاریخ خوان هستید, همه شواهد نشان دهنده این است که آن سرزمین متعلق به اسراییلی ها بوده. چنانچه مسلمان هستید در قرآن به صراحت آمده که بعد از عبور موسی و قومش از صحرای سینا, از آن سرزمین به عنوان سرزمین بنی اسراییل نام برده شده. بنابراین اطلاق لفظ اشغالگر به اسراییل صحیح نیست.
از آن جالبتر اینست که امثال نگارنده این مثلا مقاله که به ناگاه انسان دوست شده اند, در آن هنگام که رژیم بشار اسد به پشتیبانی ایران مشغول قتل یکصد هزار نفر ( 200 برابر تلفات غزه ) , بمباران شهرهای غیر نظامی و محاصره و گرسنگی دادن به مردم عادی بود, کجا بودند ؟ چرا در آن هنگام دم از تجاوز حزب الله به خاک سوریه نمی زدید و سکوت کرده بودید ؟؟؟

اگر واقعا غم حقوق انسانی و بشری دارید, چرا آن هنگام که سپاه پاسداران مشغول توپ باران روستاهای کردستان عراق بود, صدایتان در نیامد ؟؟؟ کشته شدن مردم در یک درگیری دو طرفه, چه ربطی به کشته شدن یک وبلاگ نویس جوان زیر شکنجه دارد ؟ کشته های جنگی, چه دخلی به کشته های مظلوم نظام قضایی ایران دارند که فرصت حرف زدن هم ندارند, چه رسد به موشک پرتاب کردن ؟؟
غیر از این است که موقعیت را مناسب دیده اید تا با تحریک احساسات عوام, پشتیبانی توخالی برای حکومت ایران درست کنند ؟
فقط اپوزیسون با ابلیس توافق خواهند داشت ؟؟؟ رهبر خود شما مشغول مذاکره با شیطان است برای کندن شرش !!!
چه مقاله .... در توجیه جنایات حکومت فعلی ایران نوشته اید. متاسفم برای آن قشری که " بشر دوستش " شما باشید. صد البته برای افرادی مثل شما...., قابل درک نیست که چنانچه اسراییل قصد کشتار و تخریب داشت, اعلامیه بمباران پخش نمی کرد, بلکه همانند بشار اسد و دوستان ایرانی اش یک شهر را به مخروبه تبدیل می کرد و سپس پرچمش را بر فراز خرابه ها می گذاشت.
مثل اینکه در اوج گیری سفسته و مغلطه در نوشتن مقاله و عجله شما در بافتن آسمان و ریسمان به هم در جهت موجه نشان دادن جمهوری اسلامی و محکوم کردن مخالفانش به مشتی قاتل بی احساس, املا صحیح از یادتان رفته است. " مدعیان حامی حقوق بشر " صحیح نیست, " مدعیان حمایت از حقوق بشر " صحیح است.