Skip to main content

حکومت اسلامی به مثابه

حکومت اسلامی به مثابه
Anonymous

حکومت اسلامی به مثابه آغازگرجنگهای مذهبی و فرقه ای درجهان!
صل صریح صدور انقلاب اسلامی به رهبری خمینی به سرتاسر جهان در مقدمه قانون اساسی جمهوری اسلامی بعنوان یک تکلیف الهی گنجانده شده است وبنابر اصول مذهب شیعه به قانون تبدیل شده است که از آغاز شکل گیری حکومت اسلامی در ایران بطور مستمر با ثروت های ملی مردم ایران تا کنون پیگیری شده است.
وقتی در آغاز سال 1358 بحث صدور انقلاب اسلامی به سراسر گیتی در جمهوری اسلامی باب شد ، دکتر کریم سنجابی بعنوان وزیر امور خارجه دولت موقت و رهبر فقید جبهه ملی ایران ـ با آن طرح خطر آفرین به مخالفت برخاست و علیه آن یک مقاله کاملا مشروحی در روزنامه بامداد به تحریر در آورد و تئوری صدور انقلاب اسلامی ایران را با صدور انقلاب سوسیالیستی اکتبر را که تروتسکی خواستار آن بود ،مقایسه کرد!

در همان روزها وبخاطر آن مقاله شجاعانه بعضی از نیروهای اسلامی و حزب الهی خواستار محاکمه دکتر سنجابی شدند.

صدور انقلاب اسلامی بر پایه مذهب شیعه که جزو مذاهب اربعه اسلام نیست و رافضه تلقی می گردد ، همه کشورهای سنی مذهب را از همان آغاز برآشفته ساخته است.

نزدیک به سی درصد مردم ایران سنی مذهب هستند و درتمام 35 سال گذشته از جانب حکومت مرکزی مستقردر تهران که با مبانی مذهب شیعه اداره می شود ، تحت ستم های گونان قومی ومذهبی قرار دارند.

روزی نیست که از مردم عرب ،کرد ،بلوچ در حکومت اسلامی به عنوان اقلیت های قومی و مذهبی به دارآویخته نشوند!

برای مثال سنی مذهبان مقیم پایتخت از داشتن مسجد محروم مانده اند و نماز خود را در سفارت خانه های کشورهای سنی اقامه می کنند!

اندیشه های تفرقه افکنانه ودخالت جویانه صدور انقلاب اسلامی ،ابتدا از کشور عراق آغاز گردید . کشور عراق بعنوان یک کشور شیعه نشین از همان آغاز بهترین زمینه ها را برای نفوذ بدانجا ازجانب نیروهای اسلامی ایران مهیا کرده بود.خمینی بخش شیعه نشین عراق را جزئی از قلمرو ولایت فقیه نظام حاکم برایران می دانست و اطاعت شیعیان عراق از صدام حسین حرام را اعلام کرده بود.

براساس تبلیغات گسترده ای که در کناردخالت های شبانه و روزی جمهوری اسلامی در عراق صورت می گرفت ،بالاخره جنگ بیهوده ایران و عراق آغاز گردید که به مدت هشت سال ادامه دشت وکشورهای غربی هنوز از برکات آن ارتزاق می کنند و مردم ایران و عراق همچنان در بدبختی ثمرات آن جنگ زندگی می کنند.

اندیشه صدورانقلاب اسلامی به خاورمیانه خدمات شایانی به امریکا و غرب فراهم نمود و زمینه های ورود نیروهای نظامی و ناوگان های جنگی امریکائی به خلیج فارس را بطور دائمی مهیا ساخت.

درسایه افکار وحشت انگیز صدور انقلاب اسلامی به منطقه ، اتحاد کشورهای عربی علیه اسرائیل به همدلی دولت های عربی علیه ایران تبدیل گردید . جمهوری اسلامی بطور دانسته و غیر دانسته در طول 35 سال عمر خویش خدمات شایانی به غرب بعمل آورده است ،اما همچنان خود را ضد استکبار و مخالف غرب تلقی نموده است!

هنوز دریکی از خیابان های تهران نام تروریست مصری یعنی خالد اسلامبولی ،عمل ترورانورسادات به چشم می خورد و این خود مصداق حمایت و تقدیر از تروریست ها در جهان می باشد.

مبانی نظری صدور انقلاب از منظر امام خمینی

http://basij.ir/main/definitioncontent.php?UID=105466&vn=105406

1 "ـ با توجه به اینكه از آغازین روزهای پیروزی انقلاب یكی از نكاتی كه امام بر آن تأكید جدی داشتند مسأله صدور انقلاب بود و از طرفی با طرح اندیشه صدور انقلاب از سوی ایشان و تأكید بر اجرای این سیاست، برخی مخالفت های تصریحی و تلویحی از ناحیه بعضی از جریانات سیاسی مطرح شد، اما ایشان با موضع گیری قاطعانه ای فرمودند: «ما انقلابمان را به تمام جهان صادر می