Skip to main content

ازادی خواهی در پاسخ من نوشته

ازادی خواهی در پاسخ من نوشته
Anonymous

ازادی خواهی در پاسخ من نوشته اند که(ام:
به حسن
نظر:
شما سلطنت طلبان باید خجالت بکشید که باعث روی کار آمدن آخوندها شدید و دست تان به خون جوانان برومند ایران رنگین است . شما اگر زنده بمانید در حکومت آینده باید پیدایتان کرد و محاکمه تان نمود چون شما چپ و ملی و مذهبی را نابود کردید و ارتجاع اسلامی روی کار آمد . تعجب است اگ حتی یک ساواکی و یا ژنرال نظامی حکومت شاهنشاهی مانند شما در اینجا فعال باشد . و غالبا بدون ربط به موضوع مقاله ،علیه چپ ها یا مجاهدین کمنت بگذارد .)
واما عرض جواب..

قربانت گردم انچه من نوشتم بر اساس نوشته اقای هم نشین بهار بود .اگر شما ایرادی دارید باید نه به من بلکه به نویسنده مقاله محترم داشته باشید. هم اکنون صدها مقاله و خاطرات و دهها سایت وجود دارند که در باره اغاز و پایان نافرجام سازمان مجاهد وقتل های درون سازمانی مینویسندو پرد ه از انچه در خفا صورت گرفته برمیدارند.ایا همه انها دروغ و تهمت و افترا و کذب مطلق است ؟ مانند مقاله اقای ایرج مصداقی
ولی من وجدانی از شما میپرسم نظام سابق بهتر بود یا نظام کنونی ؟
ایا غیر از این است که همه ما فریب سراب جریانی بنام سوسیالیسم و جامعه بی طبقه توحیدی را خوردیم؟
هموطن گرامی بیش از سی سال از نظام اسلامی میگذرد حتا یکبار سازمانهای مدعی مورد نظر شما چپ ملی و مذهبی در کنار هم برای کاری مشترک در کنا رهم قرا ر نگرفتند که هیچ حتا یک اعلامیه مشترک به امضا چپ ملی مذهبی علیه نظام تبهکار اسلامی به امضا نرسید.
چپ مورد نظر شما عزیز جان از اخوند روحانی دفاع میکند.مجاهدین مورد نظر شما اکنون برگ برنده در دست دولت اسرائیل و امریکاست. بخش سابق چپ هم اکنون اهنگ جداسری میزند و در صدد تجزیه ایران هستند.
از کدام چپ و مجاهد و تجزیه طلب دفاع می کننید؟ دوست گرامی اساسن دیگاه چپ با دینی فرق دارد و سازمان مجاهدین هر گز امتیازی به چپ نخواهد داد و این یک خیال خام است که گرگ میش باهم برادر شوند.
ایا شما حاضر هستید که نتیجه یک نظر خواهی عمومی را در ایران را بین نظام سابق ویا کنونی و مجاهد و چپی را پذیرا شوید؟