Skip to main content

حضرت ایشان فکر میکنند که اگر

حضرت ایشان فکر میکنند که اگر
Anonymous

حضرت ایشان فکر میکنند که اگر سند خوزستان و یا عربستان ایران را با پایتخت الاحواز به عده ای چپ و توده ای سابق هدیه کنند همه مشکلات حل خواهد شد و خلق عرب نیازی به بهشت قرانی ندارد. اخوی دوهزار سال پس از مرگ مسیح عده ای یهودی از همه جهان به اورشلیم امده اند و انرا کشور خود کردند و مردم بومی ان عربها را قتل عام کردند و
شما از ما انتظار دارید بدون خطراتی که ما را تهدید می کند کشو رخود را تیکه تیکه کنیم و انرا میدان تاخت تاز عراقی و غرب و کوردو ترکهای عثمانی و اروپائی کنیم ؟ لا.
بر خلاف نظر شما ما مردم ایران باستان گرا نیستیم .در ایران کنونی همه مردم باهم زندگی میکنند و همه زیر یک فشار هستند وان اسلام عرب است. مردم ایران در سال 57 فریب اسلام گرایان خمینی انقلابیون مجاهدین و چپ هار ا خوردند

مردم ایران یکبار در سال 57 فریب وعده های پوچ اسلام گرایان خمینی و رجوی از یک سو و جریان چپ را از سوی دیگر خوردند و بهانی سنگین انرا میپردازند.
.ما مردم ایران هم اکنون با فریبی دیگر روبرو هستیم و ان تجزیه کشور با حقه های گوناگون مانند ستم ملی و مردم پارس است .نه. ایمان و اعتمادی به چپها و عوامل غربی انها نیست .
در جریان همین جنگ یهود علیه عرب هیچ اعلامیه ای از سوی نمایندگان خلق عرب دیده نشد و برای یک ساعت شیر نفت بسته نشد.حتا سفرای غربی در کشور های عربی احضار نشدند. ان نیاز شماست استقلال فکری است ونه ادعای ان.