Skip to main content

آقای لوایی عزیز، اتفاقا مسئله

آقای لوایی عزیز، اتفاقا مسئله
Anonymous

آقای لوایی عزیز، اتفاقا مسئله این است که این ترکیب هیچ ربطی به تیم تراکتور ندارد. نه مستقیم و نه غیرمستقیم. بهانه کردن این ترکیب برای ایجاد دشمنی و کدورت است که مسئله ساز است. برای مبارزه، بهتر است که بر واقعیات موجود نکیه شود. این واقعیات در جامعه ما کم نیستند. می توان بر آنها تاکید کرد و مبارزه را بی اعتبار نساخت.
از طرف دیگر، تیم تراختور، تیم فوتبالی است که به سمبل تبدیل شده است ولی ربط دادن سعور ملی یک ملتی به یک تیم فوتبال و حتی به یک سمبل واقعی، پایین آوردن سطح شعور ملی است. من متاسفم که شما چنین می کنید.
دوست عزیز، من نمی دانم که خطاب شما در این کامنتار به چه کسی است ولی تا آنجایی که من می دانم، هیچ کدام از کسانی که در فضای مجازی اینجا حضور دارند، نه در این نمایشنامه دخیل بوده اند و نه در ادبیات نمایشی به شما یا من یا یک آذربایجانی دیگر توهین کرده اند.
متاسفانه شما به جای اینکه

به مسائل واقعی جامعه بپردازید، چیزی را در ذهن خود درست می کنید، آن را حقیقت مطلق می پندارید، مخالفین خود را <غوغاسالار> می نامید، آنها را به عمل ناکرده (توهین) متهم می کنید] آنها را توجیه گر می خوانید و با این ترتیب آنها را منکوب می کنید تا ساکت شوند. این ادبیات قرنهاست که بر جامعه ایرانی حاکم است و نامش هم ادبیات استبداد است و مختص <فارسها> نیست.