Skip to main content

بدنبال متهمی بنام پارس ترک

بدنبال متهمی بنام پارس ترک
Anonymous

بدنبال متهمی بنام پارس ترک هر گز نگردید .تجربه تاریخ صد ساله کشو رما وجهان نشان میدهد که با انقلاب شوروی جهان به روی سیاهی رفت . ان انقلاب نه تنها از کشور ما قربانی گرفت بلکه نیمی از جهان را برده فکری خود کرد.
واقعیت این است که کشور ایران و جامعه چپ ایرانی با انقلاب 57 همه ارزوهای خود را بر باد رفته دید و پژواک کنونی و قصد جان کردن مردم پارس ناشی از فریب جریان چپ است.کسانیکه به مردم پارس و زبان پارسی میتازند در حقیت بیگناه هستند و خود را پاک باخته میدانند و محق هستند که بپرسند و بدانند و چرا و چگونه این بدبختی برانها و ما نازل شد.انچه این افراد مینویسند و میگویند باز تاب یک شکست است و شاید روزی برسد که مردم ایران به جان هم افتاده و بقیه داستان.تقاضای من از اهل اندیشه این دسته از تاجران به تقصیر این است که اشکال را نخست در اندیشه سایسی خود جستجو کنند.

برای تنفر همیشه وقت است .برای اندیشه همیشه دیر است. من ادعا میکم دولت شوروی همه جهان را فریب داد . من ادعا میکنم حزب توده با صداقت کامل به بیراه رفت و میرود.هر ایرانی کمونیست شده یک دشمن ازادی است.همه مردم ایران حتا فردی مانند خمینی فریب همین شعار های چپی را خوردند.فرار از فکر کردن ما را به دامن تنفر انداخته است و بهای انرا مردم فردا خواهند پرداخت.همه داستان همین است در همین دو سطر مختصر.